مصوبه بانک مرکزی در مورد بدهی بانک ملی

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا: مصوبه مجمع عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مورد بدهی بانک ملی ایران در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه آینده بررسی می گردد.

به گزارش ایرنا از اداره خبرها و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، مصوبه مجمع عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مورد بعضی بدهی ها از جمله بدهی بانک ملی ایران و طرح صدور چک روز یکشنبه در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بررسی می گردد.

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه همچنین بررسی لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بروندی را در دستور کار دارند.

اساتید دانشگاه صنعتی شریف روز سه شنبه هفته آینده برای ارائه گزارش از (طرح مدیریت مدرن) در این کمیسیون حاضر می شوند.

تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت امور اقتصادی و دارایی که از سوی ˈمهدی موسوی نژادˈ نماینده دشتستان مطرح شده در روز سه شنبه هفته آینده درکمیسیون اقتصادی مجلس بررسی می گردد.

تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صنعت بیمه کشور که از سوی جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شده نیز در این روز بررسی می گردد.

وزیر اموراقتصادی و دارایی در روز سه شنبه هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات ˈعلی اصغر زارعیˈ و ˈمهرداد بذرپاشˈ نمایندگان تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر

دو سوال ˈموسی الرضا ثروتیˈ نماینده بجنورد، ˈایرج ندیمیˈ نماینده لاهیجان و سیاهکل، ˈعلی ایرانپورˈ نماینده مبارکه،ˈمصطفی افضلی فردˈ نماینده اردبیل،ˈمهناز بهمنیˈ نماینده سراب در این کمیسیون حضور می یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز برای پاسخگویی به سؤالاتˈاحمد بخشایش اردستانیˈ نماینده اردستان،ˈسیدمحمدحسین میرمحمدی ˈنماینده گلپایگان در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.

وزرای راه و شهرسازی و نیرو به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می روند

اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه هفته آینده لایحه اصلاح قانون بودجه سال کل کشور(اعاده شده از شورای محترم نگهبان) و طرح تشکیل سازمان مدیریت، برنامه ریزی و بهره وری را بررسی می کنند.

اعضای این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه هفته آینده ، رسیدگی به طرح استفساریه جزء(۱-۵) قوانین بودجه سالهای و کل کشور را در دستور کار دارند.

وزیر راه و شهرسازی روز دوشنبه هفته آینده برای پاسخگویی به سؤال ˈنگهبان سلامیˈ نماینده خواف و رشتخوار به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی می رود.

رسیدگی به طرح های بیمه اجتماعی فراگیر٬ الحاق یک تبصره به بند(۷۸) قانون بودجه سال کل کشور٬ لغو بند(۵۸) قانون بودجه سال کل کشور در دستور کار روز سه شنبه این کمیسیون قرار دارد.

همچنین قرار است در روز سه شنبه هفته آینده وزیر نیرو برای تشریح برنامه ها و بیان مشکلات اعتباری طرح های در دست اجرا دراین کمیسیون حضور یابد.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.