مصوبه سند توسعه محلات در دستور اجرایی معاونتها قرار گرفت

۲۹خردادماه،

شهردار منطقه یک گفت: ۳۲۸ مصوبه سند توسعه محلات در ۲۶ محله شمال تهران تنظیم و در سال جاری در دستور اجرایی معاونتهاقرار گرفته است.

 مجتبی یزدانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در سال ۹۱ بیش از ۲۸۰پروژه محلی در برنامه اجرایی معاونتها و ادارات قرار گرفت و بعضی از موارد که نیاز به زمانبندی بیشتری داشت در مصوبات سال جاری قرار گرفت.
وی بیان کرد: بر اساس بازدید های میدانی از سطح ملات که از دوم فروردین ماه سال جاری آغاز شد، در خواستهای شورایاران در قالب مصوبات تنظیم شد که در حال حاضر ۵۶ مورد آنها به اتمام رسیده و ۲۲۱ مورد نیز در دست اقدام قرار دارد .
مجتبی یزدانی تصریح کرد: از موارد اجرا شده مصوبات محلی به تجهیز کامل سرای محله فرمانیه ، تکمیل پروژه ورزشی محله اوین کمک به مدارس ، زیبا سازی خیابان دربند، پخش آسفالت در ارتفاعات شهرک شهید محلاتی اشاره کرد.
وی اظهار داشت:استفاده بهینه از ظرفیتها ، شناخت دقیق نیازها و مطالبات شهروندان و توجه به معیارهای علمی و کارشناسی در فرایند تصمیم سازی و تصمیم گیری، شرایط لازم برای موفقیت در عرصه مدیریت شهری را فراهم خواهد کرد و رضایت شهروندان باید در همه حوزه های خدمات رسانی تأمین شود./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.