مضرات تلفن همراه بر روابط زناشویی

مضرات تلفن همراه را تا کنون تنها برای مغز و روح انسان ها می شناختیم اما باید بدانید که بعد از انجام تحقیقاتی در کشورهای پیشرفته دانشمندان در یافتند که استفاده از تلفن همراه زندگی زناشویی را نیز تهدید می کند.

دانشمندان دریافتند که ۷۰ درصد زنان و مردان بعد از اغاز کار با گوشی های تلفن همراه باسیتم اندروید از رابطه ی جنسی نادرستی برخوردار شده اند.

خانم ها و آقایان لطفا گوشی های تلفن همراهتان را کنار بگذارید و بیشتر برای یکدیگر وقت صرف کنید.

یک تیم تحقیقاتی از ۱۴۳ زوج در مورد رضایتشان از برقراری روابط زناشویی پرسش هایی انجام داده اند که نتیجه ی ان برای دنیای تکنولوژی خوشایند نبود.

روابط زناشویی

متخصص روابط زناشویی دکتر آلیسون برازاک در وب سایت NPR  نوشت : طبق گفته ی ۴۰ درصد از زنان همسرانشان به دلیل استفاده از گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید ناراضی هستند و دلیل کمرنگ شدن روابط زناشویی شان را این بخش از تکنولوژی می دانند. درصد بالایی از مردان شبها تا دیر وقت در شبکه های اجتماعی و دنیای تکنولوژی وقت صرف می کنند که همین عامل کاهش صرف زمان مردان در کنار همسرانشان است.

میشل دروین یکی از برگزار کنندگان این تحقیقات می گوید : اگر چه این تحقیقات و مطالعات بر روی گروه کوچکی از زوج ها انجام شده است اما با کمی دقت دراطرافتان خواهید یافت که چقدر روابط زناشویی و عاطفی زوج ها به وسیله ی تکنولوژی کمرنگ شده است. همانطور که حتما شما هم دیده اید در رستوران و یا جاهی دیگری که زن و مرد تصمیم دارند با هم زمانی را کنار هم باشند هر دوی انها در حال چک کردن تلفن های همراهشان هستند و این یک دلیل واضح برای بیان این سردی روابط بین زوج ها می باشد.

ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.