مطالبات بازیکنان را پرداخت می کنیم/ بدشانسی آوردیم

۱۷م آذر ،

سرمربی تیم تنیس سیمین سپاهان گفت: تا پایان سال تمام مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد و متاسفانه در رقابت های لیگ برتر بدشانسی آوردیم.

فرشید زیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر تنیس در حالی به پایان رسید که تیم ما در جایگاه سوم ایستاد و متاسفانه در این دوره از مسابقات با بدشانسی روبرو شدیم.

وی در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان گفت:  با توجه به اینکه تاکنون مسئولان باشگاه بودجه ای را در اختیار ما قرار نداده اند به همین سبب ما این قول را می دهم که تا پایان سال مطالبات بازیکنان به صورت کامل پرداخت شود.

سرمربی تیم تنیس سیمین سپاهان افزود: احمد رحمت اف تنیسور تاجیک یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم ما است که طی سال های قبل در رقابت های لیگ برای تیم ما به میدان رفته اما متاسفانه به سبب فراهم نشدن شرایط وی نتوانست خود را به موقع به دور برگشت بازی ها برساند وهمین امر سبب شد تا ما این بازیکن را در اختیار نداشتیم و این در حالی است که دردور رفت نیز شاهین خالدان در ترکیب سیمین سپاهان حضور نداشت.

زیدی تصریح کرد: البته در دور برگشت مسابقات خالدان میتوانست کمک بزرگی به تیم بکند اما در چیدن ارنج بدشانسی آوردیم و همین امر سبب شد با وجود عملکرد خوب خالدان وی نیز نتواند کمک بسیاری به تیم ما بکند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.