مطهری نماینده مردم و حامی فتنه گران است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور گفت: چگونه نماینده‌ای می‌تواند از کسانی که امنیت مردم را در سال ۸۸ به هم زدند و فرصت انتخابات را به تهدید تبدیل کردند و کسانی که با آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای رهبری به مخالفت برخاستند، حمایت کند.

“روح‌الله نجابت” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مطهری در زمینه‌هایی که نسبت به آن دانش و بینش ندارد، ورود می‌کند، گفت: اظهارات بی‌اساس مطهری موجب می‌شود موضع‌گیری‌ها، تحلیل‌ها و نظراتی که عمیقا با اصول انقلاب، نظام و خط روشنی که امام راحل و مقام معظم رهبری و شهید مطهری ترسیم کردند، دچار اختلاف و فاصله شوند.  
 
وی افزود: وقتی نام مطهری بر سر زبان‌ها می‌آید، همه ناخودآگاه یاد شهید مطهری می‌افتند برهمین مبنا احترام مطهری به عنوان فرزند آن شهید بزرگوار، نماینده مجلس و کسی که دغدغه انقلاب را دارد لازم است و وی نباید با مقابله با عقاید مردم خود را در معرض بی‌حرمتی قرار دهد.
 
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور با بیان اینکه صحبت‌های اخیر مطهری برای دانشجویان سوال جدی ایجاد می‌کند، تصریح کرد:‌ در فضا و شرایطی که مطالبه قاطع مردم از قوه قضاییه رسیدگی جدی به اعمال فتنه‌گران است، چطور می‌شود نماینده‌ای با ادعای انقلاب و اسلام بر خلاف اصول اسلام و مطالبات مردم و حق طبیعی و قانونی آن‌ها اظهاراتی را مطرح کند.  
 
نجابت ادامه داد:‌ چگونه نماینده‌ای می‌تواند از کسانی که امنیت مردم را در سال ۸۸ به هم زدند و فرصت انتخابات را به تهدید تبدیل کردند و کسانی که با آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای رهبری به مخالفت برخاستند، حمایت کند.  
 
وی ابراز داشت: به عنوان دانشجوی نسل سوم انقلاب تقاضا داریم مطهری به عنوان نماینده مردم اگر نمی‌تواند موضع اصولی بگیرد که در شأن شهید مطهری باشد حداقل سکوت اختیار کرده تا بیش از پیش موجبات تاسف مردم را فراهم نکند.  
 
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور با بیان اینکه از مطهری انتظار داریم که به گونه‌ای اظهار نظر کند تا تیتر اول رسانه‌های ضدانقلابی نشود، بیان داشت: نمی‌دانیم مطهری چه زمانی به خود می‌آید و فراموش نمی‌کنیم که رهبر کبیر انقلاب فرمودند؛ اگر دیدید که دشمنی از نظرات شما استقبال کرد به خود بیایید.  
 
نجابت افزود: بهتر است مطهری از قوه قضاییه مطالبه کند که دادگاه صالحه‌ای تشکیل دهد و بدون اغماض و فشار به اتهامات فتنه‌گران رسیدگی کند تا حق از باطل مشخص شود.
 
وی ادامه داد: اگر نتیجه دادگاه فتنه‌گران مشخص شود آیا باز هم مطهری چنین موضع‌گیری‌هایی می‌کند یا فضایی را دنبال می‌کند که فضای مطلوب انقلاب است.  
 
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور با بیان اینکه سعه‌صدری که قوه قضاییه در مقابل برخی اتفاقات نشان می‌دهد متناسب با منظومه کاری‌اش نیست، خاطرنشان کرد: از قوه قضاییه می‌خواهیم تا با جدیت بیشتر درباره برخی اظهارنظرها تدابیری را اتخاذ کند.  
 
انتهای پیام/  
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.