مظاهری: در مقابل بوکسور کوبایی دست بسته نخواهم بود

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، علی مظاهری دوشنبه شب گفت: همین که در این دوره از بازیهای المپیک چهار سهمیه گرفته ایم خیلی خوب است و خانواده بوکس کشورمان تا همین مرحله هم بسیار عالی عمل کرده است.

وی افزود: من در مبارزه روز چهارشنبه از تمام توانم برای کسب نتیجه مناسب در داخل رینگ بهره خواهم گرفت و سعی می کنم دل مردم ایران را شاد کنم.

مظاهری در خصوص بازی شب گذشته امین قاسمی پور نیز گفت: وی حتی نتوانست در مسابقه خود با حریف ونزوئلایی ۵۰ درصد از بازی اصلی خود را نیز به نمایش بگذارد، اما باید قبول کرد که حریفش هم بسیار قدر بود.

وی افزود: جو مسابقات المپیک خیلی سنگین است و رقابت در این سطح مسایل خاص خود را دارد، گاهی یک ضربه نا به هنگام می تواند تمام تمرکز ورزشکار را از بین ببرد.

مظاهری افزود: برای صعود به رده های بالا در این مسابقات، یک بوکسور باید دو نفر را ببرد و سپس با یک قهرمان در سطح جهانی مسابقه بدهد که امیدوارم بوکسورهای ایرانی در این راه موفق باشند.

‘موفقیت در مسابقات المپیک بسیار دشوار است و باید با برنامه ریزی و آمادگی کامل در این گونه مسابقات شرکت کرد.’

وی ابراز امیدواری کرد که با توجهات ویژه مسوولان به ورزش بوکس، قهرمانان این رشته بتوانند در آینده سهمیه و مدالهای بیشتری را کسب نماید.

وی تصریح کرد: در رقایت های المپیک ۴۰ مدال در رشته بوکس توزیع می شود که اگر سهمیه ما بیشتر بود، قطعا شانس موفقیت مان نیز افزایش می یافت.

اروپام**۱۶۴۷**۳۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۴۱۱۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.