مظفری: تلاش یکساله‌مان iبه ثمر نشست/ فشار صعود iبه بازی های جهانی از دوش بازیکنان برداشته شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

alireza sotakbar-7-2.jpg

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران بابیان اینکه فشار صعود iبه بازی های جهانی از دوش بازیکنان تیمش برداشته شد، گفت: تیم ایران در دو بازی آینده iبه مراتب iبهتر بازی خواهد نمود زیرا فشار روانی روی آنها نمی باش.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، “ایرج مظفری” در نشست مطبوعاتی بعد از بازی با تایلند افزود: خدا را شکر می نمایم که تلاش یک سال و شش روزه بازیکنان نوجوانان والیبال ایران امروز iبه ثمر نشست و جواز حضور در مسابقات جهانی مکزیک را iبه دست آوردند.

وی ضمن تبریک این موضوع iبه خانواده والیبال ایران، مسئولین فدراسیون و ورزش ایران، گفت: بازیکنان ما در اردوها زحمات و سختی های بسیاری کشیدند و دوری از مدرسه و خانواده نیز این سختی ها را بیشتر می نماید.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران در ادامه درباره بازی با تایلند نیز گفت: شب قبل بازی تایلند را آنالیز نمودیم. روی پاسور این تیم حساس بودیم چون بازیکن قابلی است. با سرویس های هدفمند اجازه ندادیم توپ iبه این پاسور برسد و سرمربی تایلند او را تعویض نمود.

وی با بیان اینکه پاسور جایگزین تایلند نیز خوب کار نمود iبه ویژه در ست سوم، افزود: بازی های پلی آف حساسیت بسیاری دارد. اگر کوچکترین اشتباه داشته باشی، زحمات یک سال تیم iبه هدر می رود.

مظفری در باره بازی فردای ایران با برنده ژاپن و چین تایپه گفت: یقین داشته باشید، ژاپن در برابر تایپه پیروز می گردد. اگر تیم ما از سد ژاپن بگذرد حتما قهرمانی رقابت ها خواهد شد.

وی با یادآوری اسکان بچه ها در کمپ فدراسیون گفت: این کمپ نعمتی برای ما شد زیرا خستگی مسافرت از هتل تا فدراسیون را نداریم. تیم ژاپن بعد از ما بازی دارد و دو بار هم باید تا هتل برود و بیاید بنابر این استراحت کمتری خواهد داشت. اگر تماشاگران نیز iبه کمک تیم بیایند و این تیم را تحت فشار قرار دهند ، پیروزی با ایران خواهد بود.

به گزارش تفسیری ایسنا، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران امروز سه شنبه در مرحله یک چهارم نهایی نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا با شکست تایلند ضمن کسب جواز حضور در رقابت های جهانی ، iبه جمع چهار تیم برتر جام نهم پیوست.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.