مظلومی:تعدادی از بازیکنان استقلال کم کاری می کنند

به گزارش ایرنا، ‘پرویز مظلومی’ جمعه شب پس از توقف تیم استقلال مقابل شهرداری تبریز گفت: پیروزی روز گذشته دو رقیب اصلی تیم استقلال برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر سبب شد بازیکنان ما با استرس زیاد مقابل تیم شهرداری تبریز قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه برگزار نشدن دیدار تیم استقلال با تیم های سپاهان و تراکتور برای آبی پوشان گران تمام شده است، افزود: از این بابت از سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گلایه مند هستم.

وی تصریح کرد: بازیکنان استقلال با توجه به نتایج روز گذشته، در دیدار مقابل شهرداری تبریز با عجله بازی کردند و نتوانستند خواسته های کادر فنی را به خوبی در زمین اجرا کنند.

سرمربی تیم استقلال گفت: تیم شهرداری تبریز در دیدار امروز به خوبی دفاع کرد و بازیکنان این تیم تمام روزنه های نفوذی تیم خود را بسته بودند، به طوری که موقعیت چندانی برای گلزنی تیم استقلال به دست نیامد.

مظلومی با ابراز گلایه از عملکرد مهاجمان تیم استقلال افزود: در بازی هایی که تعداد موقعیت های گلزنی کم است بازیکنان باید دقت بیشتری به خرج دهند که مهاجمان استقلال به خصوص در نیمه نخست بسیار ناموفق ظاهر شدند.

سرمربی آبی پوشان پایتخت در خصوص اعتراض هواداران این تیم گفت: وقتی تیم در شرایط حساس نتیجه نمی گیرد هوادار حق دارد اعتراض کند و اعتراض آنها به جا است.

مظلومی ادامه داد: البته معتقدم اعتراض ها بایستی منطقی تر باشد.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری تبریز در خطر سقوط قرار دارد گفت: با این وجود متعجب هستم که چرا این تیم در بازی امروز فقط دفاع کرد.

وی تاکید کرد: تیم شهرداری تبریز با دفاع چند لایه خود تیم استقلال را از قهرمانی در لیگ برتر دور کرد.

سرمربی تیم استقلال مسئولیت کسب تساوی و فاصله گرفتن این تیم از قهرمانی لیگ برتر را بر عهده گرفت و افزود: تمام داشته هایم را در این بازی به کار گرفتم اما متاسفانه بازیکنانم نتوانستند در نتیجه گیری موفق ظاهر شوند.

مظلومی در خصوص اینکه بازیکنان استقلال کم فروشی می کنند اظهار داشت: با این نظر مخالف نیستم، تعدادی از بازیکنان استقلال کم کاری می کنند اما اکنون در خصوص آنها صحبت نمی کنم و به موقع درباره آنها صحبت خواهم کرد.

سرمربی تیم استقلال در مورد مصاحبه های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این باشگاه پیش از بازی مقابل شهرداری تبریز گفت: بی شک انتشار این مصاحبه ها و جایگزین کردن سرمربی و مدیرعامل، تمرکز تیم را به هم می ریزد.

مظلومی تصریح کرد: بازیکن باید بداند سرمربی و مدیر عامل فصل بعد باشگاه چه کسی است تا بتواند با روحیه مناسب بازی کند.

وی با اشاره به حاشیه های تیم استقلال در اواخر فصل گذشته گفت: این حاشیه ها فصل قبل نیز برای تیم استقلال مشکل ساز شد، به طوری که در روزهای پایانی لیگ برتر قهرمانی را از دست دادیم.

تیم فوتبال استقلال تهران امشب (جمعه) در هفته سی و دوم لیگ برتر باشگاه های ایران مقابل تیم شهرداری تبریز با تساوی بدون گل متوقف شد.

۷۵۳۷**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۹۲۸۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.