مظلومی: بازیکنانم در رختکن غش کردند/ دو تیم راه می رفتند

نمی‌دانم چرا بازی را ساعت ۵ بعداز ظهر برگزار می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با وجود اینکه برخی از بازیکنان حدود ۶۰-۷۰ درصد طلبکار هستند، اما با غیرت و به خاطر هواداران در زمین تمام تلاش خود را می‌کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پرویز مظلومی پس از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: به هر دو تیم تبریک می‌گویم که در این شرایط سخت توانستند بازی کنند. نمی‌دانم چرا بازی را ساعت ۵ بعداز ظهر برگزار می‌کنند. در این ساعت گرمای هوا زیاد است و دو تیم نتوانستند عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: فوتبال ساکنی انجام شد و حتی بازیکنان ما در رختکن غش کردند. این شرایط حتی برای نفتی‌ها هم سخت بود. می‌توانستند کمی بازی‌ها را عقب‌تر بیندازند تا کیفیت بالا برود. در واقع در این دیدار دو تیم راه می‌رفتند.

سرمربی استقلال درباره برنامه‌های تیمش خاطرنشان کرد: ارنجی که در نیمه اول به میدان فرستادیم فقط برای حفظ توپ بود؛ زیرا گرمای زیادی را متحمل می‌شدیم. در نیمه دوم شرایط بهتر شد و برنامه‌های خود را تا حدودی انجام دادیم.

مظلومی درباره گل‌های بازی خاطرنشان کرد: روی یک غفلت گل خوردیم اما خوشبختانه توانستیم در همان نیمه جبران کنیم. اگر با شکست به رختکن می‌رفتیم شرایط برای ما سخت می‌شد. در نیمه دوم یک تعویض اجباری انجام شد که همان امر باعث شد برخی تاکتیک‌های ما عقب بیفتد اما در هر صورت خیلی منطقی در این هوا بازی کردیم.

وی با اشاره به حضور هواداران آبادانی تصریح کرد: بسیار خوشحالم که در آبادان بازی کردیم. از تمام تماشاگران ممنون هستم که ما را مورد لطف خود قرار دادند. برای نفت آبادان آرزوی موفقیت می‌کنم. این تیم پتانسیل این را دارد که قوی‌تر بسته شود و بتواند در رده‌های بالای جدول قرار بگیرد.

مظلومی درباره تعویض‌هایش اظهار داشت: برخی اوقات مربی تعویض می‌کند و آن نتیجه می‌دهد و برخی اوقات نیز از این امر نمی‌تواند نتیجه‌ای بگیرد. من فکر نمی‌کردم مدافع‌مان بتواند به گل دست یابد.

وی درباره خط حمله استقلال و اینکه مهاجمانش فرصت از دست می‌دهند، گفت: درست است که خط حمله ما گل‌های زیادی خراب کرده اما فکر کنم با احتساب این دو گل ما سومین تیم گلزن لیگ هستیم. شرایط‌مان خوب است اما می‌توانستیم بیشتر از اینها گل بزنیم. موقعیت‌سازی خوبی انجام می‌دهیم، اما از بدشانسی من و شاید کم دقتی بازیکنان توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شود. تمام بازیکنان ما هم در دفاع هم در حمله شرکت می‌کنند.

مظلومی با اشاره به حواشی به وجود آمده در استقلال عنوان کرد: ما در دو بازی شاهین و شهرداری با تساوی که به دست آوردیم لطمه زیادی خوردیم. این دو بازی زمانی برگزار شد که حاشیه‌های زیادی دور و بر تیم بود. یک مربی تلاش می‌کند تمرکز خود را حفظ کند. همیشه استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی بودند که حاشیه‌های زیادی داشتند. در دو سالی که در استقلال بودم سعی کردم حواشی را بیرون زمین چمن تمام کنم. بازیکنان نیز در این زمینه خیلی به من کمک کردند. با وجود اینکه برخی از آنها حدود ۶۰-۷۰ درصد طلبکار هستند، اما با غیرت و به خاطر هواداران در زمین تمام تلاش خود را می‌کردند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.