مظلومی: با میداودی برخورد می‌شود / هیچ بازیکنی حق اعتراض ندارد / کار ما هنوز تمام نشده

به گزارش خبرآنلاین؛ پرویز مظلومی سرمربی استقلال در مورد پیروزی تیمش مقابل الریان قطر گفت: «من به فوتبال دوستان به خصوص هواداران استقلال تبریک می‌گویم. این برد برای آن‌هاست. هواداران با آمدنشان به ورزشگاه باعث شدند انگیزه به تیم تزریق شود. ما یک فوتبال هجومی انجام دادیم. سه بار گل زدیم. الریان بازیکنان تاثیرگذاری داشت ولی ما توانستیم با برنامه، آن‌ها را مهار کنیم. تغییراتی که در نیمه دوم دادیم باعث شد بازی را در دست بگیریم و دو گل بزنیم. به هر صورت به تیم قطری خسته نباشید می‌گویم.»

مظلومی در مورد احتمال صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت: «کار ما هنوز تمام نشده. ما باید در بازی بعدی با نسف قارشی در ازبکستان امتیاز بگیریم. الجزیره امروز هم بازی‌اش را برده و صعود کرده ولی ما هنوز تکلیفمان مشخص نیست.» سرمربی استقلال در مورد نیمکت نشینی مهدی امیرآبادی هم گفت: «مهدی یکی از بزرگان تیم است. او بازی نکرد ولی می‌دانم که دوست داشت به تیم کمک کند.»

سرمربی استقلال همچنین در مورد میلاد میداودی که پس از تعویض مچ بندهایش را باز کرد و به زمین کوبید گفت: «شک نکنید با میداودی برخورد می‌شود. وقتی یک بازیکن تعویض می‌شود از ضعف او نیست. دیدید که شریفات آمد به جای میداودی و گل زد. بازیکن حق اعتراض ندارد.»

مظلومی در مورد احتمال رویارویی تیمش با سپاهان در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت: «حالا تقدیر هرچه باشد همان می‌شود. باید ببینیم به چه تیمی می‌خوریم، اما در هر صورت باید بازی را ببریم.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.