مظلومی: با میداوودی برخورد می کنم/ هنوز صعود نکرده‌ایم

مهاجمان باید همکاری بیشتری داشته باشند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز کارمان برای صعود ادامه دارد و باید دست پر از در بازی آخر برابر نسف قارشی ازبکستان میدان را ترک کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پرویز مظلومی پس از برد خانگی تیمش برابر الریان در کنفرانس خبری اظهار داشت: این برد را به هواداران فوتبال تبریک می گویم؛ مخصوصاً کسانی که امروز در ورزشگاه بودند و با حمایت خود باعث شدند تیم روحیه بگیرد.

وی افزود: می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. حریف بازیکنان خوب داشت، اما آنها را مهار کردیم و اجازه خودنمایی ندادیم. هنوز کارمان برای صعود ادامه دارد و باید دست پر از در بازی آخر میدان را ترک کنیم.

سرمربی استقلال همچنین از برخورد با میداوودی به دلیل اعتراض این بازیکن به تعویضش خبر داد. او گفت: بازیکن باید بداند که حق اعتراض ندارد و دیدی که شریفاتی که به جایش به میدان رفته بود، توانست گلزنی کند.

مظلومی به خراب کردن موقعیت فراوانی گلزنی نیز اشاره کرد و از مهاجمانش خواست تا در مقابل دروازه حریف همکاری بیشتری داشته باشند و با تمرکز به توپ ضربه بزنند.

او در پایان درباره بازی احتمالی با سپاهان در مرحله بعدی اظهار داشت: ااول باید به فکر صعود در بازی با نسف قارشی باشیم و فکر کردن به حریف بعدی پس از آن اهمیت دارد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.