مظلومی: مقابل نسف قارشی با ارایه بازی منطقی پیروز شدیم

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا از تارنمای رسمی باشگاه استقلال، ‘پرویز مظلومی’ پس از پیروزی تیم استقلال مقابل نسف قارشی اظهار داشت: تیم نسف در این بازی مقابل استقلال نمایش مطلوبی داشت و معتقدم جایگاه این تیم چهارم جدول نبود.

وی ادامه داد: تیم استقلال در دیدار مقابل نسف قارشی بازی خیلی خوب و منطقی ارایه کرد و به خصوص در نیمه نخست با برنامه دقیق و استفاده از ضدحملات به گل دست یافت.

مظلومی در خصوص رویارویی تیم استقلال مقابل سپاهان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: از اینکه در مرحله بعد یک تیم ایرانی باید حذف شود متاسفم.

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: البته فرصت کمی برای این بازی داریم ولی به طور حتم با تمام توان برای شکست دادن تیم سپاهان و صعود به مرحله بعد تلاش خواهیم کرد.

مظلومی در خصوص رویارویی تیم های ملی ایران وازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی نیز اظهار داشت: تیم ملی کشورمان تدارک خوبی برای این بازی دیده و تیم ازبکستان بازی دشواری مقابل ایران خواهد داشت.

تیم فوتبال استقلال ایران امشب (چهارشنبه) با برتری دو بر صفر مقابل نسف قارشی ازبکستان در هفته پایانی رقابت های گروه نخست لیگ قهرمانان آسیا، به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کرد و حریف تیم فولاد مبارکه سپاهان در این مرحله شد.

۷۵۳۷/۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۶۷۶۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.