مظلومی: کی روش نگاهش را به فوتبال ایران تغییر دهد

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص مربیگری تیم ملی کشورمان گفت: درست نیست هر روز برای پیدا کردن جانشین کی‌روش شایعه ایجاد کنیم، بلکه باید مشکل اصلی تیم ملی را پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، پرویز مظلومی که میهمان یکی از برنامه های زنده تلویزیونی بود، درباره نتایج تیم ملی تصریح کرد: ما کار تاکتیکی در تیم ملی ندیدیم که بخواهیم در خصوص آن بحث کنیم. واقعا در مدتی که این مربی هدایت تیم ملی را بر عهده داشته، تیم ملی هیچ پیشرفتی نکرده است.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص مشکل اصلی تیم ملی خاطرنشان کرد: ما نباید باخت ها یا تساوی های تیم را مدام بر سر بازیکنان و مربی تیم ملی بکوبیم و همچنین اینکه هر روز برای کی روش یک جانشین تعیین کرده و برای آن شایعه ایجاد کنیم، درست نیست.

وی افزود: یکی از مشکلات فوتبال ما این است که اردوهای بلند مدت هیچ وقت جواب نمی‌دهد. وقتی تیم ملی را برای برگزاری یک بازی بی اهمیت دو هفته به اردو می‌بریم دیگر نباید انتظار داشته باشیم نتیجه بگیریم!

مظلومی تاکید کرد: کی روش باید این مسیری که در تیم ملی ایران می رود را تغییر دهد و دیگر باید نگاهش را به فوتبال ایران تغییر دهد تا همسطح فوتبال ایران باشد.

وی درباره ترکیب تیم ملی در بازی برابر لبنان تصریح کرد: مسعود شجاعی دو سال است که بازی نکرده، ولی چطور در بازی برابر لبنان فیکس می‌شود؟ آن هم در زمینی که اصلا کیفیت نداشت. کی‌روش هنوز از فوتبال ایران و آسیا شناخت ندارد. او بعد از بازی گفت که بازیکنان لبنان وقت کشی می‌کردند، در حالی که الان همه می‌دانند عرب‌ها در تمام بازی های خود با ایران وقت کشی می‌کنند.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: کی‌روش در فوتبال ما به جای رئیس و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم می‌گیرد در صورتی که در هیچ جای دنیا اینقدر به سرمربی تیم ملی اختیار نمی‌دهند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.