معادی، مهناز افشار، ویشکا آسایش، معجونی، پاکدل و ساداتیان به کافه خبر می‌آیند / پرسش‌های خود را مطرح کنید

۲۱اردیبهشت،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیمان معادی کارگردان، سیدجمال ساداتیان تهیه کننده، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسین پاکدل ، حسن معجونی و امیر پوریا بازیگران فیلم «برف روی کاج‌ها» امروز شنبه ۲۱ اردیبهشت مهمان کافه خبر می باشند.
سعید عقیقی نویسنده و منتقد سینمایی هم در این نشست حضور دارد و در مورد این فیلم سخن می‌گوید.

فیلم «برف روی کاج‌ها» اولین ساخته پیمان معادی است که در جشنواره سی‌ام فجر مورد استقبال منتقدان و تماشاگران قرار گرفت اما طی یک سال قبل مسیر پر پیچ و خمی را برای اکران پشت سر گذاشت.

این فیلم داستان زنی به نام «رویا» را روایت می‌کند که در مواجهه با یک اتفاق ناگوار، زندگی‌اش از جریان طبیعی خود خارج می‌شود و نهایتا باید برای دست یافتن به شیوه‌ی‌ تازه زندگی‌ خود دست به انتخاب بزند.

«برف روی کاج‌ها» با وجود این‌که سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران سی‌امین جشنواره فیلم فجر را به دست آورده بود، در سال ۹۱ اکران نشد. این فیلم درفهرست فیلم‌های تحریمی حوزه هنری قرار گرفت و برای نمایش عمومی با حاشیه‌های بسیاری همراه شد.

جمال ساداتیان، تهیه‌کننده این فیلم همچنین توانست از ششمین جشن منتقدان سینمایی که سال قبل برگزار شد، دیپلم افتخار و تندیس بهترین فیلم از نگاه منتقدان را در دریافت کند.

کاربران محترم می‌توانند پرسش‌های خود از کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگران فیلم «برف روی کاج‌ها» را در قالب کامنت مطرح کنند.

۵۷۵۷
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.