معاملات در بورس کالا پس از رفع اشکالات فنی از سر گرفته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز بروز اشکال فنی مقطعی در سیستم برق رسانی موجب قطع کوتاه مدت روند عادی معاملات در بورس کالا شد.

رضا باقری، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بورس کالای ایران ضمن اعلام این مطلب افزود: اختلال پیش آمده در روند معاملات این بورس ناشی از اشکال فنی در سیستم برق رسانی بوده و سامانه معاملاتی هیچگونه مشکلی نداشته است و لذا  تنها به دلیل عدم دسترسی همزمان کارگزاران، سامانه معاملات موقتا متوقف شده بود.

وی گفت: با رفع اشکالات فنی در سیستم برق رسانی، جهت حفظ شرایط رقابت پذیری در بازار و در راستای اجرای مقررات، پس از اطمینان از دسترسی برابر و همزمان کلیه کارگزاران به سامانه معاملاتی، ادامه جلسه معاملاتی بلافاصله آغاز شد و روند معاملات به حالت عادی بازگشت.

همچنین بورس کالای ایران با انتشار اطلاعیه ای، با اشاره به تغییر مدت جلسه معاملاتی و اعلام عدم وقوع برخی از معاملات انجام شده در روز جاری، اعلام کرد: به اطلاع کلیه فعالان معاملات قراردادهای آتی می رساند به علت بروز اشکال فنی در سیستم برق رسانی، ادامه جلسه معاملاتی امروز به شرح ذیل تعیین می شود.

حراج پیوسته از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و ۵۵ دقیقه و دوره پایانی از ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه تا ۱۸ خواهد بود. لازم به ذکر است عطف به ماده ۲۳ دستورالعمل اجرایی معاملات قراردادهای آتی، به این وسیله عدم وقوع کلیه معاملات انجام شده از ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه تا ۱۱ و ۴۵ دقیقه روز جاری، اعلام می شود. 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.