معاملات نشان از سقوط سهام فیسبوک دارد

سه شنبه اولین روزی است که سرمایه گذاران می توانند در معامله هایی ریسک دار به خرید سهام تازه عرضه شده فیس بوک بپردازند و اگر نشانه های اولیه درست باشد ارزش سهام فیس بوک بیشترین کاهش را از زمان عرضه اولیه تجربه خواهد کرد.
به گزارش CNN امروز گزینه های مختلف فیس بوک برای سرمایه گذاری روز شلوغی را پشت سر می گذارند در حالی که در بیش از نیمی از آنها امکان کاهش ارزش قطعی به نظر می رسد.
معامله های Option به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا سهام را با قیمت های ویژه ای خرید فروش کنند و بر روی افزایش یا کاهش ارزش سهام شرط بندی کنند. در اولین روز از معاملات Option برای بزرگتربن شبکه اجتماعی دنیا بیش از ۳۶۵۰۰۰ قرارداد دست به دست شده است. ۵۶ درصد از کسانی که در این معاملات شرکت کرده اند معتقدند ارزش سهام فیس بوک افت خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Electronic، معاملات فیس بوک امروز و پس از اپل شلوغ ترین و پرکارترین معاملات را به خود اختصاص داده است. پس از عرضه سهام ریسکی فیس بوک ارزش آن نزدیک به ۱۰ درصد کاهش یافته و به ۲۸٫۸۴ رسیده که ۲۶ درصد کمتر از ارزش اولیه آن در ابتدای ورود به بازار سهام است.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.