معامله انواع محصول کشاورزی در تالار معاملات بورس کالا

۲۵خردادماه،

امروز_شنبه_ انواع محصول کشاورزی در تالار معاملات بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت ضمن آنکه تالارهای معاملاتی، معامله انواع کالا را با قراردادهای سلف، نسیه و نقدی تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این روز تالار محصولات کشاورزی شاهد معامله ۳۲۵ تن جو دامی گرگان با قیمت ۶۵۰۰ ریال در هر کیلو بود. همچنین، ۳۵۰ تن ذرت دانه‌ای دزفول با قیمت ۷۸۰۰ ریال و پنج هزار تن کنجاله کلزا پرک گلستان با قیمت ۱۱ هزار ریال مورد معامله قرار گرفت البته معاملات تالار محصولات کشاورزی به صورت نقدی صورت گرفت.

این گزارش حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، معامله ۶۹۸۷ تن انواع قیر روی تابلوی معاملات ثبت شد، بر همین اساس ۴۱۳ تن انواع مواد شیمیایی مجتمع‌های پتروشیمی خراسان، پارس، اروند و کرمانشاه به صورت سلف و نقد مورد خرید و فروش قرار گرفت. از دیگر فرآورده‌هایی که در این روز و در تالار مذکور معامله شد می توان به پنج هزار تن وکیوم باتوم و ۸۰ تن انواع گاز اشاره کرد.

در تالار صادراتی شاهد معامله ۲۲۰۰ تن انواع قیر شرکت‌های پترو صنعت زمرد، آذر دوام یول و نگین گام پارس بود. تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز شاهد معامله ۱۴۴۰ تن انواع شمش آلیاژی شرکت ایرالکو بود که به صورت نقد و نسیه معامله شد.

بر اساس این گزارش، در این روز، در مجموع حدود ۱۷ هزار تن انواع کالا با ارزش بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال در بورس کالای ایران فروش را تجربه کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.