معامله بیش از ۲ هزار میلیارد ریال انواع محصول فلزی در بورس کالا

۲۸اردیبهشت،

امروز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه، بیش از ۷۲ هزار تن انواع محصول فلزی با ارزش بیش از دو هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران معامله شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این روز تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد عرضه ۴۲ هزار و ۹۰۰ تن تیرآهن ۱۶ شرکت ذوب آهن اصفهان بود که با تقاضای ۹۹ هزار تنی مواجه شد و سرانجام با قیمت ۱۸ هزار و ۵۱۴ ریال، به صورت سلف، مورد دادوستد قرار گرفت. این شرکت همچنین، ۲۲۰۰ تن تیرآهن ۱۶ را با قیمت ۱۸ هزار و ۶۲۹ ریال به فروش رساند.شایان ذکر است، شرکت فولاد هرمزگان جنوب ۲۰ هزار تن تختال C در این روز عرضه کرده بود که با تقاضای ۲۸ هزار و ۵۰۰ تنی روبرو شد و نهایتا این محصول را با قیمت ۱۴ هزار و ۳۱۸ ریال معامله کرد.

علاوه بر این، گروه محصولات مس نیز در روز یکشنبه شاهد معامله ۲۸۰۰ تن مس کاتد و ۱۲۰۰ تن مس مفتول شرکت صنایع ملی مس ایران بود. این شرکت همچنین، یک‌هزار تن مس کم عیار سرباره R و ۲ هزار تن مس کم عیار سرباره C را مورد دادوستد قرار داد. ضمن آن که شرکت دنیای مس کاشان نیز ۲۷۰ تن مس مفتول را با قیمت ۲۲۰ هزار و ۱۶۹ ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی به فروش رساند.

لازم به ذکر است، شرکت صنایع ملی مس ایران، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۱۸۰ تن سولفور مولیبدن را تجربه کرد.

بر اساس این گزارش، شرکت کک سازی زرند، ۲۰۰ تن کک متالوژی ۵-۱۵ را با قیمت ۴۷۰۰ ریال مورد معامله قرار داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.