معامله گران ۱۸۶ میلیون سهم را جابه جا کردند

شنبه ۱۳ خرداد – ۰۲:۵۹:۴۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در نخستین روز کاری هفته:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- در داد و ستدهای اولین روز کاری هفته معامله گران بیش از۱۸۶ میلیون سهم و حق تقدم را در ۱۱هزار نوبت معاملاتی داد و ستد کردند.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، معامله گران امروز ۱۸۶ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۳۳۶ برگه سهم و حق تقدم را به ارزش ۳۷۵میلیارد و ۹۱۴ میلیون و ۷۴ هزار ریال را در ۱۱هزار و ۹۹۳ نوبت معاملاتی داد و ستد کردند.
شاخص کل امروز متاثر از معاملات نمادهای مخابرات، فولاد مبارکه، سایپا، بانک ملت، که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص ثبت کردند ۲۰ واحد منفی شد. آخرین رقم شاخص در معاملات امروز ۲۶ هزار و ۷۳۵ بود.
شاخص صنعت نیز امروز ۱۶ واحد پایین آمد. شاخص ۵۰ شرکت فعالتر نیز با افتی ۳ واحدی به رقم هزار و ۲۳۶ رسید. شاخص بازار اول نیز با افتی ۱۲ و شاخص بازار دوم با کاهشی ۵۹ واحدی مواجه شدند. شاخص بازار اول در پایان معاملات امروز به رقم ۲۲هزار و ۲۵۱ رسید. شاخص بازار دوم نیز رقم ۳۶هزار و ۱۰۴ را تجربه کرد.
در بازار امروز نمادهای چادرملو، سرمایه گذاری امید و بانک کارآفرین با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص، از افت بیشتر این متغیر جلوگیری کردند.
پر بیننده ترین نمادهای بازار امروز بانک ملت، مپنا، سایپا، سرمایه گذاری سایپا، گسترش نفت و گاز پارسیان، ماشین سازی اراک، فولاد مبارکه، بودند.
همچنین بیشترین حجم معاملات نیز در نمادهای سایپا، سیمان فارس، سیمان فارس و خوزستان، بانک کارآفرین، بانک پاسارگاد، سرمایه گذاری سایپا، سرمایه گذاری صنعت بیمه، ثبت شد.
معامله گران امروز طولانی ترین صفهای خرید را در نمادهای سرمایه گذاری ملت، سیمان هرمزگان، سیمان دشتستان، لیزینگ ایران، قند نقش جهان، سیمان تهران، سیمان فارس، تشکیل دادند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۲۱۴۵۹۴۲۰۱۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.