معاون استانداری سیستان و بلوچستان: وجوه دهیاری ها باید به دفاترروستائی پست بانک منتقل شود

چهارشنبه ۱۱ مرداد – ۰۴:۰۷:۵۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

بمنظور ایجاد اشتغال، محرومیت زدایی و فراهم نمودن شرایط مهاجرت معکوس به روستاها و دسترسی عمومی و آسان روستائیان به خدمات می بایست تمامی منابع دهیاری ها به دفاتر پست بانک منتقل شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازروابط عمومی پست بانک ایران، بنابر اعلام مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان، دکتر شیخ زاده معاون استانداری این استان در نشست مشترک با مدیریت شعب پست بانک استان ضمن بیان این مطلب گفت: عملکرد مثبت پست بانک در روستاها بویژه در پرداخت وجوه نقدی یارانه خانوارهای روستایی و سودسهام عدالت بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.
وی افزود: استانداری سیستان و بلوچستان همواره از توسعه خدمات پست بانک بویژه دفاتر آن در روستاها و مناطق محروم حمایت همه جانبه می کند و تلاش می کند هرچه سریعتر منابع دهیاری ها را به دفاتر روستائی آن منتقل کند.
همچنین آرش شهرکی کیا مدیرشعب پست بانک استان در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان گفت: رسالت اصلی پست بانک ارائه خدمات خرده بانکداری و محرومیت زدایی در روستاها و مناطق محروم است و درحال حاضر برای ۳۰۰ نفر از جوانان روستائی بصورت مستقیم در دفاترخدمات بانکی شغل ایجاد کرده و تمامی خدمات بانکی را بصورت لحظه ای (Online) به روستائیان ارائه می کند.
وی در پایان خواستار حمایت همه جانبه استانداری از پست بانک و انتقال منابع دهیاری ها به دفاترخدمات بانکی روستایی شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۱۱۶۰۷۵۹۵۳۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.