معاون استاندار آذربایجان غربی :نظارت دقیق بر پروژه های عمرانی باید مورد توجه مدیران حوزه عمرانی باشد

۱۹فروردین۱۳،

سید جواد محمودی روز دوشنبه در جمع مدیران و کارکنان حوزه معاونت عمرانی استانداری آذربایجان غربی افزود: کارکنان و مدیران این حوزه باید با حضور مستمر در مناطق مختلف استان با نظارت دقیق و جامع از پروژه های عمرانی در دست اجرا، به گونه ای اقدام کنند که ضمن سرعت دهی به روند اجرای طرح ها و مدیریت هزینه ها ، کیفیت وبهره وری پروژه ها در حوزه های مختلف شهری و روستایی تضمین شود .

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی به لحاظ وضعیت توپوگرافی واقلیم جزو مناطق اتفاق خیز می باشد، اضافه کرد: سالانه خسارت های بسیاری بر اثر وقوع حوادث و بلایای طبیعی به حوزه های مختلف عمرانی ، ‌اقتصادی و زیرساختی تحمیل می گردد و باید با آینده نگری و آینده پژوهی سناریوهای دقیق و مختلفی را برای شرایط احتمالی با توجه به ویژگی های هر منطقه از استان تهیه و تدوین کرد .

وی اظهار کرد: با وجود دو هزار و ۸۰۰ روستا در استان و تنوع گسترده ای از نیازهای جامعه روستایی باید برای پاسخگویی شایسته به این نیازها با روحیه جهادی و ایثار گام در راه خدمتگزاری به این قشر جامعه گذاشت .

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود: در بخش عمران روستایی کار وسیعی را در پیش داریم و با توجه به حجم گسترده پروژه های در حال اجرا توسط دهیاری ها و سایر دستگاه های اجرایی تدوین یک نظام پویا و دقیق برای نظارت و بازرسی ، هدایت و راهبری طرح ها و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در استان بسیار ضروری است .

محمودی ، مدیریت شهری را حوزه بسیار مهم و حیاتی در استان برشمرد و گفت: عدم آشنایی و اطلاع کافی اعضای شوراهای اسلامی از قوانین ، روند خدمتگزاری را با موانعی مواجه می سازد .

وی در بخش دیگری با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تکلیف و وظیفه مسئولان و مردم درعرصه های مهم سیاسی و اقتصادی کشور تبیین فرموده اند و باید با حضور جهاد گونه خود همچون حماسه سازان دوران دفاع مقدس درمقابل دشمنان از نظام وکیان اسلامی دفاع کرده و با تکیه بر توان و خودباوری درعرصه عمران و سازندگی این خطه از کشورمان ، کارهای بزرگ و ماندگاری را سبب شویم .

۸۱۳۶/۵۸۳

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.