معاون استاندار تهران: دستاوردهای بزرگ کشور از برکات دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈصفرعلی براتلوˈ روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شمیرانات با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: باید هفته دفاع مقدس را پر بار برگزار کرد تا حق مطلب در این زمینه ادا شود.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یک گنج است و آیا ما می توانیم از این گنج استفاده کنیم؟

براتلو دستاوردهای بزرگ کشور و پیشرفت های چشمگیر در زمینه های مختلف را با وجود تحریم های استکبار را به برکت دفاع مقدس دانست و افزود:‌ رشادت های جوانان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس باید به خوبی بیان و حفظ شود.

وی درباره بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در مهر ماه اظهار داشت: مسئولان باید در مدارس حاضر شوند و پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی را بازگو و منتقل کنند تا جوانان با دستاوردهای کشور بیشتر آشنا شوند.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار تهران همچنین با اشاره به نقش مردم در برگزاری موفق اجلاس غیرمتعهدها افزود: با وجود تلاش های دشمنان برای اینکه مردم را در مقابل مسئولان قرار دهند اما به صورت ویژه در برگزاری اجلاس با مسئولان همکاری کردند.

ˈشهرام صمدی نیاˈ معاون فرهنگی – اجتماعی ناحیه مقاومت جماران نیز در این جلسه با اشاره به برنامه های این ناحیه در هفته دفاع مقدس افزود:‌ در هفته دفاع مقدس نمایشگاهی با ۴۸ غرفه در مجموعه فر هنگی – تاریخی نیاوران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دراین هفته نمایشگاهی نیز در بخش های لواسانات و رودبارقصران برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه ها در بخش های ماهواره ها، سایبری، نشریات، سرگرمی، ورزشی، قرآن، ایستگاه های سلامت، صنایع دفاع و سایر بخش ها برگزار می شود.

جلسه شورای اداری شهرستان شمیرانات امروز (سه شنبه) با حضور معاون سیاسی – امنیتی استاندار تهران، فرماندار و مسئولان ادارات این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه از تلاش های مسئولان شهرستان شمیرنات برای حضور در برگزاری شانزدهمین اجلاس غیرمتعهدها با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

تهرام/۷۲۴۴/۱۵۵۶/

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.