معاون استاندار وفرماندار شهرستان میاندوآب: سپاه، آبروی نظام و انقلاب است/واژه پاسدار، واژه ای مقدس است

دوشنبه ۵ تیر – ۰۷:۱۴:۴۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – مراسم جشن سوم شعبان سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع) وروز پاسدار درمیاندوآب برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، دراین مراسم جشن که درسالن ارشاد برگزار گردید؛آقای جلالی، معاون استاندار وفرماندار شهرستان میاندوآب در طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وروز پاسدار،از واژه پاسدار به عنوان یک واژه مقدس یاد کرد.
وی درادامه با بیان تاریخچه ای از واژه پاسدار،افزود:امام خمینی(ره)با انقلاب اسلامی ،برخی واژه ها را که معنا و مفهوم خود را از دست داده بودند،جان تازه ای بخشید.
جلالی،واژه های رهبری،شهادت وپاسداری را واژه هایی عنوان کرد که معنا و جان دوباره ای با انقلاب یافتند و تصریح کرد: با انقلاب اسلامی ایران دنیا فهمید که رهبری می تواند اتصال دهنده بین نمادهای الهی وارزشهای دینی ورشد وتعالی انسان وجامعه باشد.
وی هم چنین با بیان اینکه جامعه ما نشان داد ، واژه شهید ،چه جایگاه بلند مرتبه ووالایی دارد؛گفت: قداست واژه شهادت هم برگرفته از انقلاب اسلامی و تعالیم دین بوده و است.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان میاندوآب با بیان این نکته که پاسدار واژه ای تک بعدی نیست،ادامه داد: نام گرفتن سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)به عنوان روز پاسدار، اهمیت و بزرگی سپاه وپاسداری را نشان می دهد،چرا که همه حرکت های ما وابسته وسرمشق گرفته از امام حسین(ع)است.
جلالی در خاتمه با بیان موفقیت های سپاه در میادین مختلف،سپاه را آبروی نظام وانقلاب معرفی کرد.
هم چنین دراین مراسم سرهنگ سیدتاج الدینی فرمانده سپاه میاندوآب،در طی سخنانی با بیان اینکه،شاکریم که نزدیک ترین افراد به مجموعه سپاه هستیم،از تلاشها و ازخودگذشتگی های خانواده های کارکنان سپاه تقدیر و تشکر کرد و گفت: پاسداری یک شغل نیست بلکه یک تکلیف است و ما مدیون خانواده های پاسداران هستیم که سختی های را به جان خریده وما را درراه ادای تکلیف ووظیفه یاری می رسانند.
سرهنگ سید تاج الدینی با اشاره به بیانان مقام معظم رهبری،افزود: مجموعه سپاه براساس معنویت و دینداری پایه ریزی شده است و ما تا آخرین قطره خون خود به عهد و پیمانی که با ولی خود بسته ایم، وفادار بوده و در راه پاسداری از ارزشهای انقلاب و اسلام و ولایت قدم برمی داریم.
شایان ذکر است در این مراسم باشکوه،امام جمعه،فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان به همراه خانواده های کارکنان سپاه حضور داشتند.
اجرای سرود و نمایش و برگزاری مسابقه بین حاضران از دیگر بخشهای این مراسم بود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۵۱۹۱۴۴۶۰۶۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.