معاون استاندار گیلان از حاشیه سازی ها قبل از بازی داماش و پیروزی انتقاد کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘غلامعلی رضوانی’ عصر روز شنبه در جلسه کمیسیون ورزش گیلان با اشاره به مسابقه تیم های فوتبال داماش و پیروزی تهران افزود: پیشتر به دلیل آسایش مردم ، جلوگیری از ترافیک سنگین و تامین هرچه بیشتر نظم و امنیت، بازی تیم های پرسپولیس، ملوان، استقلال و تراکتورسازی با داماش در ورزشگاه سردارجنگل برگزار می شده است.

وی با اشاره به انجام پاره ای تعمیرات در ورزشگاه سردارجنگل و آماده نبودن این ورزشگاه برای میزبانی مسابقه این دو تیم اظهار کرد: علاوه بر این موارد، امکان پوشش زنده تلویزیونی نیز در این ورزشگاه فراهم نیست و همین مسئله، موجب محروم شدن طرفداران بی شمار دو تیم از تماشای مسابقه می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان ادامه داد: بر این اساس؛ تصمیم گرفته شد که مسابقه تیم های فوتبال داماش و پرسپولیس در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شود.

وی همچنین به برخی شایعات و حاشیه سازی های انجام شده اشاره و خاطرنشان کرد: رعایت قانون باید ملاک عمل همه ما باشد و درست نیست از یک مسئله ورزشی برای تشویش افکار عمومی، شایعه سازی و تعرض به حریم مقامات عالی استان بهره برد.

رضوانی تأکید کرد: مسوولان تیم های ورزشی باید به جوانان و هواداران اطلاعات درست بدهند تا از حاشیه سازی ها پرهیز شود و مدیران باشگاه داماش حق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی را ندارند و در صورت تکرار و ادامه این رویه ها باید به موقع در محاکم صالحه پاسخگو باشند.

وی تأکید کرد: باشگاه داماش و مسوولان ورزش استان نیز باید نسبت به اینکه برای حفاظت از جان و اموال هواداران برای پوشش بیمه قرارداد نبسته اند، پاسخگو باشند و هرچه سریع تر این کار را انجام دهند.

معاون استاندار گیلان به در پیش بودن بازی تیم های داماش و ملوان در شهریورماه اشاره و اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان گیلان و فرمانداری رشت به همراه دستگاه های اجرایی ذیربط موظفند تمام مقدمات لازم را برای بازی آینده این دو تیم فراهم کنند تا دیگر بهانه ای برای عدم انجام مصوبه شورای تامین شهرستان وجود نداشته باشد.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران در هفته پنجم از رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه عصر روز یکشنبه ۲۹ مردادماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می روند.ک/۳

۶۹۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۳۳۹۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.