معاون استقلال گفت پولت رامی‌خواهی شکایت کن

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

    هادی شکوری در گفت و گو با فارس در مورد شرایط نفت تهران و مشکلات مالی اش با دو باشگاه شاهین بوشهر و استقلال صحبت های زیر را مطرح نمود:

*چرا نفت تهران در دو بازی آخر خود پیروز نشد و بازی ها را واگذار نمود؟

بدشانسی آوردیم. چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و در بازی با استقلال هم ۵ بازیکن ما محروم شدند. تیم ما جوان است و جمع نمودن چنین تیمی که دو شکست پی در پی می آورد راحت نیست. در بازی با استقلال به محسن قهرمانی گفتم یعقوب کریمی که می گوید مگر عروسی است که کارت می دهی یک جوان ۱۹ ساله است و سن و سال بازیکنان را در نظر بگیر و بعد کارت بده.

*کار نمودن با منصور ابراهیم زاده چطور است؟

کار نمودن با او را دوست دارم. به مسئولان باشگاه هم گفته ام که تیم باید تقویت شود. بعضی بازیکنان خوب می باشند اما در هر باشگاهی جواب نمی دهند. فکر می کنم سازمان لیگ در قوانین جذب بازیکن باید تغییراتی ایجاد کند تا این همه بازیکن و باشگاه فنا نشوند. فوتبال ما دچار افت شده و امیدوارم با همین شرایطی که داریم هر طور شده به جام جهانی برویم چون نرفتن ایران به جام جهانی خیلی بلاها سر فوتبال ما می آورد.

* از نظر مالی مشکلی با نفت تهران نداری؟

مشکلی نیست. خوشبختانه بعد از حضور در دو باشگاه استقلال و شاهین که از نظر مالی اذیتم نمودند مشکلی در نفت تهران ندارم.

*هنوز طلبت از باشگاه شاهین را نگرفتی؟

مگر از استقلال طلبم را گرفته ام که از شاهین بگیرم؟

* برای گرفتن طلبت چه می کنی؟

فکر می کنم کم کم باید وکیل خصوصی بگیرم. حکم قطعی از کمیته انضباطی دارم که باشگاه استقلال باید ۲۱۶ میلیون تومان به من بدهد. شاهین بوشهر هم باید ۲۲۰ میلیون تومان به من بدهد.

*ضمانت اجرایی این احکام چیست؟

هیچ ضمانت اجرایی وجود ندارد. کمیته انضباطی فقط حکم می دهد و دیگر کاری به این ندارد که باشگاه ها این حکم ها را اجرا می نمایند یا خیر. مشکل از قانون فوتبال ما نیست و نمی دانم چه مرجعی به داد بازیکنان می رسد. به باشگاه استقلال گفتم این پولی که نگه داشته اید حق الناس است. سه بار به باشگاه استقلال رفتم اما کسی تحویل نگرفت که حتی سلام کند و خود فتح الله زاده را هم ندیدم. قابل توجه است بدانید که علی امیری معاون باشگاه به من گفت می خواهی به پولت برسی برو شکایت کن. شما به من بگویید کجای دنیا را سراغ دارید که معاون یک باشگاه به بازیکنی که حقش را می خواهد بگوید برو شکایت کن. واقعا کسی جوابگو نیست.

در فدراسیون هم کسی پشتیبان بازیکنان نیست. ۴۰۰ میلیون تومان من روی هواست. قابل توجه تر این است که بابت این پول های نگرفته مالیات هم باید بدهم و تازه جریمه هم شده ام. یادم نمی رود بعد از بازی فینال جام حذفی بین استقلال و شاهین در فرودگاه شیراز علی فتح الله زاده به من با زبان آذری گفت «من مثل مرد حرف می زنم و می گویم پولت را می دهم». شما بگویید از آن وقت چقدر قبل است. بارها به من گفته اولین پولی که به استقلال بیاید طلبت را می دهم. می خواهم بدانم این اولین پول به این باشگاه نرسیده است؟ هر چه صدایمان در نمی آید بیشتر فراموش می شویم. وضعیت باشگاه شاهین هم بدتر از استقلال است. 

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.