معاون حزب اسلامگرای سعادت ترکیه ، مسلمانان را به وحدت دعوت کرد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از منابع حزب ‘ سعادت ، ‘ کاراملااوغلو’ در مراسم افطار اعضای حزب ‘ سعادت’ در شهر ‘سیواس ‘ ترکیه با تاکید بر اینکه مسلمانان باید در کنار یکدیگر قرار داشته باشند، گفت: اگر ما خواهان از میان برداشتن ظلم در جهان و حاکمیت حق هستیم باید به مبارزه با ناحق بپردازیم.

کالاملااوغلو گفت: با کارهای اشتباه و امور باطل امکان حاکمیت حق وجود ندارد و باید با قرار گرفتن در کنار مظلوم و تقویت اندیشه های دینی خود این مساله انجام پذیرد.

وی گفت: ترکیه باید با دیگر کشورهای اسلامی گردهم آیند و نیروهای خود را تقویت کنند چرا که در چنین صورتی در مقابل ظالمان ، قدرت مسلمانان احساس خواهد شد.

معاون حزب اسلامگرای سعادت ترکیه در ادامه گفت : اگر وحدت اسلامی وجود داشت؛ بودایی ها نمی توانستند مسلمانان را در میانمار بکشند، غربی ها نمی توانستندجان بیش از ۵/۱ میلیون عراقی را بگیرند و لیبی را تجزیه و هزاران نفر را در در این کشور به قتل رساندند ، اگر وحدت اسلامی وجود داشت آنان جرات و جسارت چنین کاری را در خود پیدا نمی کردند . تنها با وحدت اسلامی و حرکت همسوی کشورهای اسلامی امکان از میان برداشتن ظلم وجود دارد.

خاورم**۲۰۱۲** ۲۳۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۲۱۷۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.