معاون خدمات سایپایدک خبر داد: استقبال از سرویس‌های ادواری خودروهای X100 و تیبا

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

معاون خدمات سایپایدک خبر داد: استقبال از سرویس‌های ادواری خودروهای X100 و تیبا

معاون خدمات سایپایدک خبر داد:
استقبال از سرویس‌های ادواری خودروهای X100 و تیبا

ممتازنیوز: معاون خدمات سایپایدک از استقبال مشتریان خودروهای X100 و تیبا از سرویس‌های ادواری این خودروها خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، مهدی روزبهانی با تاکید بر اهمیت انجام سرویس‌های ادواری، اظهار داشت: انجام سرویس‌های ادواری برای دارندگان خودروهای گروه X100 و تیبا که در دوره گارانتی قرار دارند، بر اساس توضیحات ارائه شده در دفترچه راهنمای مشتری الزامی بوده و ارائه خدمات گارانتی به خودروهای مذکور مشروط به انجام سرویس‌های اولیه و ادواری می‌باشد.
وی با بیان اینکه انجام سرویس‌های ادواری موجب بهتر شدن عملکرد خودرو و تنظیم میزان آلاینده‌های خروجی از موتور می‌شود، ادامه داد: به دارندگان خودروهای یاد شده توصیه می‌شود با انجام به موقع سرویس‌های ادواری، هزینه‌های مربوط به نگهداری خودرو را کاهش دهند.
روزبهانی تصریح کرد: در سرویس‌های ادواری، فیلترها و روانکارهای اصلی خودرو مانند روغن موتور که تاثیر مستقیمی بر عملکرد موتور و افزایش طول عمر قطعات دارند مطابق با استانداردهای خودرو تعویض می‌شوند.
معاون خدمات سایپایدک ادامه داد: به منظور رفاه حال مشتریان گروه خودروسازی سایپا محل سرویس سریع جهت ارائه سرویس‌های اولیه و ادواری در نمایندگی‌های مجاز در نظر گرفته شده تا توقف خودرو در حداقل زمان ممکن باشد.
روزبهانی با اشاره به ارائه خدمات سرویس‌های ادواری در نمایندگی‌های سایپا، افزود: ارائه سریع و به موقع خدمات سرویس ادواری خودروهای X100 و تیبا در نمایندگی‌های سایپا موجب استقبال از این اقدام شده است که بیانگر توجه مشتریان به نگهداری صحیح خودرو و پیشگیری از بروز ایراد در آن می‌باشد.
وی تصریح کرد: چنانچه سرویس‌های ادواری در مراکز غیر مجاز و توسط افراد غیر متخصص صورت گیرد ضمن اینکه موجب بروز اشکال در ارائه خدمات گارانتی می‌گردد، خسارت قابل توجهی به مجموعه موتور، سیستم انتقال قدرت و تعلیق خودرو وارد می‌شود.
لازم به ذکر است که طرح الزام سرویس‌های ادواری خودروهای X100 و تیبا از ابتدای تیر ماه امسال در شبکه نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا به اجرا درآمده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.