معاون دانشگاه آزاد:سیاست دانشگاه آزاد دستگیری به جای مچ­گیری و پیشگیری از وقوع مشکلات است

۱۴م آذر ،

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی مجید مسافرچی را به مدت ۲ سال به عنوان مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، محمد خجسته معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و تازه دفتر مرکزی گزینش دانشگاه خاطر نشان کرد: دکتر دانشجو تاکید دارند سیاست دانشگاه آزاد در اجرای برنامه‌ها غیرمتمرکز و در نظارت، ارزیابی، بازرسی و گزینش متمرکز باشد.

وی تصریح کرد: سیاست دانشگاه آزاد دستگیری به جای مچ­گیری و پیشگیری از وقوع مشکلات است.

همچنین در این مراسم، دکتر فردوس حاجیان رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی در این مراسم، تصریح کرد: دکتر فرهاد دانشجو در جذب نیروهای ارزشی و ولایی در دانشگاه موفق عمل کرده است.

وی تاکید کرد: با سرلوحه قرار دادن شعار جذب حداکثری و دفع حداقلی و حرکت به سمت منش ملی، شخصیت ملی و وحدت ملی دانشگاه آزاد اسلامی را به سمت افق‌های روشن سوق دهیم.

حاجیان اظهار امیدواری کرد که با کمک به دکتر فرهاد دانشجو، شعار فرهنگ در مدار ولایت را عملیاتی کنیم.

مجید مسافرچی مدیر کل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه امیدوارم شایسته این مسوولیت باشم، تاکید کرد: باید مراقب باشیم در این دفتر قدم و قلم ما به سمتی نرود که آبروی اشخاص خدشه دار شود.

وی افزود: حفظ آبرو و شأن اشخاص مهمترین موضوعی است که باید در این دفتر به دقت رعایت شود.

نیازی مدیر کل سابق دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلانی نیز در این مراسم گفت: گوش دادن به فرمایشات مقام معظم رهبری در تمامی زمینه‌ها بخصوص جنبش نرم افزاری مهمترین حرکتی بود که در طول شش سال مدیریتم در این دفتر انجام داده ام.

وی با بیان اینکه در هر واحد دانشگاهی دفتر گزینش داریم، گفت: ما به طور مرتب با نمایندگان دفتر مرکزی گزینش در واحدها در ارتباط بودیم و مشکلات را پیگیری می کردیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.