معاون رئیس جمهور: دولت به حرف‌های تبلیغاتی توجهی ندارد

۱۱اردیبهشت،

معاون رییس‌جمهور در اجرای قانون اساسی دربارهٔ این‌که گفته می‌شود سفرهای استانی دولت جنبه تبلیغاتی دارد، گفت: برنامه دولت این است که تا آخرین ساعات و آخرین روز کار کند و به حرف‌های تبلیغاتی توجهی ندارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین میرتاج‌الدینی در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از مقام معلم در دانشگاه عالی دفاع ملی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در مورد سفرهای استانی دولت، ادامه داد: آیا معتقد به این میباشید که دولت در چند وقت باقیمانده کار کند یا کارها را تعطیل کند؟ اگر کار کند تمام کارهای دولت در سطح ملی است و همه این‌ها را به کارهای تبلیغاتی می‌توانند نسبت دهند.

وی با تاکید بر این‌که «برنامه کاری دولت این است که تا آخرین ساعات کار کرده و به حرف‌های تبلیغاتی نیز توجه ندارد» اظهار کرد: در سفرهای استانی اخیر اغلب مصوبه خاصی صورت نمی‌گیرد و تنها اگر هم مصوبات قبلی که هنوز به اتمام نرسیده باقی مانده باشد رقمی اختصاص می‌دهند تا آن پروژه‌ها به اتمام برسد.

وی با تاکید بر این‌که «در سفرهای دور چهارم بنا نیست که مصوبه تازهی تصویب شود» گفت: این در حالی است که بعضی از مصوبه‌ها نیز در صورت انجام راهگشا خواهد بود به عنوان مثال در خوزستان دو درصد از درآمدهای نفت به استان اختصاص داده می‌شود. یا در استان اصفهان درصدی از منابع آبی استان تامین می‌گردد که تصمیم گرفته شده که از خلیج‌فارس آب منتقل شود.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: سیاست دولت و سیاست آقای احمدی‌نژاد این است که در زمینه تامین آب، منابع تازهی ایجاد شود؛ بنابراین کارهای دولت اجرایی می باشند و طبیعی است که تمامی این کارها در رسانه‌ها منعکس می‌شود.

وی دربارهٔ انتقادهای قوه قضاییه نسبت به کاهش بودجه این دستگاه، اظهار کرد: البته که تمامی دستگاه‌ها نسبت به کاهش بودجه خود انتقاد دارند. اگر بخواهیم به خواسته‌های آن‌ها پاسخ مثبت دهیم باید اعتبار آن‌ها افزایش یابد و در این صورت بودجه مملکت دوبرابر می‌شود، اما در کمیسیون تلفیق صحبت‌هایی انجام می‌شود تا بودجه معقولی به تصویب برسد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، گفت: کارهای کارشناسی در این زمینه انجام شده و دولت پیشنهادات خود را برای مبلغ یارانه ارائه کرده است که کمیسیون تلفیق مجلس آن را نپذیرفته است.

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: اکنون کمیسیون تلفیق رقمی را برای یارانه‌ها پیشنهاد کرده که اگر این پیشنهاد در مجلس به تصویب برسد عملیاتی نخواهد بود و در این حد باقی می‌ماند.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.