معاون رییس جمهوری: اقتدار و حاکمیت اسلام در جهان ثمره خون شهداست

به گزارش ایرنا، مسعود زریبافان، شامگاه پنجشنبه در آیین یادواره ۲۸ شهید و سرداران شهید عملیات کربلای یک گردان ۴۱۶ عاشورای سیرجان به همراه یادواره شهید مهدی نصیری لاری از شهدای هفتم تیر در گلزار سیرجان، افزود: ایثارگران و جانبازان نیز از جان خود گذشتند تا امروز سند زنده مظلومیت شهدا و یادآور رشادت و دلاورمردی ملت ایران باشند.

وی بر لزوم خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و جانبازان تاکید کرد و آن را وظیفه همگان دانست.

استاندار کرمان نیز در این آیین گفت: ششم و هفتم تیرماه ۱۳۶۰ دو حادثه بزرگ در تاریخ ملت ایران رقم خورد که صفوف محرمان و نامحرمان انقلاب اسلامی را از هم جدا و چهره نفاق را مشخص کرد.

اسماعیل نجار افزود: ششم تیر سوء قصد به جان مقام معظم رهبری و هفتم تیر حادثه انفجار حزب جمهوری اسلامی به وقوع پیوست و خداوند عنایت کرد تا رهبر معظم انقلاب اسلامی از این سوء قصد سالم ماندند تا امروز سکان دار کشتی پرتلاطم انقلاب باشند.

وی بیان کرد: حادثه هفتم تیر نیز منافقان را از انقلاب اسلامی برای همیشه جدا کرد و ملت ایران با اتحاد خود در برابر منافقان ایستاد و حساب آنان از ملت جدا شد.

استاندار کرمان، اضافه کرد: ۲۵۰ هزار شهید پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس، تقدیم نظام اسلامی شد تا امروز شاهد پیروزی انقلاب اسلامی حتی در شاخ آفریقا باشیم.

وی گفت: ملت ایران این نظام را براحتی بدست نیاورده که با تحریم ها و توطئه ها و حوادث از میدان بیرون رود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز استقرار نظام اسلامی را نتیجه حضور جوانان برومند کشورمان در جبهه های حق علیه باطل عنوان کرد و گفت: کدام پدر و مادری رضایت داشت به خاطر مادیات دنیوی حتی زخمی بر دستان فرزندش ایجاد شود.

شهباز حسن پور افزود: بنابراین هدف نظام اسلامی و شهدا استقرار و حاکمیت اسلام بود که به لطف خدا محقق شد.ک/۲

۷۴۳۵/۸۱۵۴/۲۶۲۴ / ۶۷۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۵۷۲۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.