معاون رییس جمهور: صف معترضان از افرادی که پرچم مقدس کشور و مساجد را آتش می‌زنند جدا است

معاون اقتصادی رییس جمهور با اشاره به اتفاقات اخیر در برخی شهرهای کشور بیان کرد: صف مردمی که اعتراضاتی دارند از افرادی که پرچم مقدس کشور و مساجد را آتش می‌زنند و به اموال عمومی آسیب وارد می‌کنند جدا است.

معاون رییس جمهور: صف معترضان از افرادی که پرچم مقدس کشور و مساجد را آتش می‌زنند جدا است

به گزارش ممتاز نیوز، محسن رضایی امروز یکم مهرماه در رزمایش مومنانه اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به مزدوجین استان خوزستان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برخی دشمنان خبیث هجمه‌هایی علیه نیروهای نظامی در جهت قراردادن مردم در مقابل نیروهای مسلح انجام داده و می‌دهند که با هوشیاری ملت ایران در رسیدن به این هدف ناکام مانده‌اند.

وی تخریب کنندگان اموال عمومی را داعشی خواند و گفت: این افراد قصد دارند با سوء استفاده از امنیت و آرامش کشور به چهره نیروهای مسلح خدشه وارد کنند اما غافل از این هستند که نیروهای مسلح ما، فرزندان همین ملت هستند و آرزویشان برقراری نظم و امنیت در کشور است.

معاون رییس جمهور هدف غایی نیروهای نظامی کشور را آرامش مردم‌ دانست و افزود: آرزوی نیروهای نظامی این است که در راه سربلندی کشور به شهادت برسند.

وی بیان کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی به انحای مختلف قصد ایجاد اختلاف در کشور را داشته اما با غیرت مردان و زنان این سرزمین به اهداف شوم و پلید خود نرسیده است.

دکتر رضایی در پایان رزمایش‌ مومنانه را اقدامی مهم عنوان کرد و گفت: هدف اینگونه رزمایش‌ها در کنار کمک به جوانان، ساختن افرادی خلاق و مولد است که انشالله با تلاش خیران عزیز ادامه یابد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.