معاون سرکرده تروریست‌های سوریه: ما مجاهدین را الگوی خود می‌دانیم

گزارشی از آخرین تحرکات گروهک تروریستی منافقین در سوریه؛

گروهک تروریستی منافقین که حتی جایگاهی در میان دوستان آمریکایی و صهیونیستی خود ندارند، با حضور در سوریه و همکاری با تروریست‌های این کشور در تلاش هستند تا دوباره رضایت اربابان صهیونیست خود را جلب کرده و با این کار خود پس از اخراج از عراق محل اسکانی را برای آینده خود پیدا کنند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری‌ها؛ با بالا گرفتن درگیری‌ها در سوریه و وارد شدن عناصر خارجی تروریستی از قبیل القائده به خاک این کشور، گروهک تروریستی منافقین نیز از قافله عقب نمانده و  با کمک دوستان آمریکایی و اسراییلی خود دست به کار شده است و بنا به گزارش‌های رسیده، شماری از اعضای این گروهک در صف تروریست‌های سوریه وارد این کشور شده‌اند تا به مقابله به دولت سوریه بپردازند.

منابع اطلاعاتی آگاه بیان داشتند بیش از دو هزار نفر از اعضای سازمان تروریستی منافقین در جنگ علیه بشار اسد و حکومت سوریه حضور داشته و در داخل خاک سوریه و همچنین خاک ترکیه و قسمت‌هایی از کردستان عراق اقدام به آموزش نظامی تروریست‌های سوریه نموده‌اند.

بنا بر گزارش پرس‌تی‌وی، در حال حاضر تروریست‌های گروهک منافقین در حال آموزش شورشی‌های سوریه در مرز ترکیه هستند.

پایگاه خبری هابیلیان، نیز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: برخی طرف‌های بین‌المللی، منطقه‌ای از جمله قطر و عربستان به لحاظ عملیات اطلاعاتی، زمینه مشارکت تروریست‌های گروهک منافقین را در جنگ علیه نظام حاکم سوریه فراهم کرده‌اند.

در این خصوص، مالک الکردی، معاون فرمانده ارتش به اصطلاح آزاد سوریه اعلام کرده است که گروهک تروریستی منافقین، الگوی تروریست‌های سوریه است.

الکردی همچنین در اظهاراتی صریح در جلسه مشترک گروهک منافقین و اعضای ارشد شورشی‌های سوریه بیان کرد: از همین جا اعلام می‌کنم که آغوش شورشی‌های سوریه برای اعضای گروهک منافقین باز است.

همچنین، فرمانده دیگر شورشی‌های سوریه، از گروهک مخالفین بابت حمایت از تروریست‌های سوریه تشکر کرد.

وقاحت گروهک منافقین به جایی رسیده است که در ملاقات اخیر مریم رجوی سرکرده منافقین با “عبدالله ثامر الملحم” یکی از مقامات عالی شورای ملی اذعان کرد که گروهک منافقین و گروه‌های تروریستی داخل سوریه نقاط مشترک زیادی داشته و خواهر خواندگی خود را با شورشی‌های سوریه اعلام کرد.

از سوی دیگر، تلویزیون سوریه نیز اعلام کرد: نیروهای ارتش سوریه طی هفته گذشته ۴۰ نظامی ترک، از جمله ۵ تن از عناصر گروهک تروریستی منافقین را که در تلاش برای ورود به خاک سوریه بودند، بازداشت کردند.

در آخرین تحرکات گروهک منافقین تروریستی در سوریه، در حالی که شورشی‌های سوریه در حال شکست از ارتش هستند، گروهک منافقین با استفاده از سیستم‌های پیچیده اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در حال اجرای عملیات‌های ویژه در سوریه هستند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.