معاون سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی پیش‌بینی کرد:اعزام ۲ هزار زائر به مناطق عملیاتی غرب کشور

دوشنبه ۲۹ خرداد – ۰۲:۱۶:۲۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم این مجموعه امسال ۲ هزار زائر را از استان به مناطق عملیاتی غرب اعزام کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، علی قاسمی در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های روز پاسدار و راهیان نور غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد: پنج سال می‌شود که راهیان نور غرب کشور در سطح ملی کلید خورده است.
وی ادامه داد:‌ در دوران جنگ تحمیلی ایران در یک‌هزار و ۲۰۰ کیلومتر با عراق درگیر بود و البته بیشترین فشار عراق علیه ایران از مناطق جنوبی و استان خوزستان بوده است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: البته مناطق غرب کشور هم درگیری مستقیم داشته‌اند اما به دلیل وجود راه‌های صعب‌العبور عملیات سنگینی در این مناطق به وجود نیامده است.
قاسمی راه‌اندازی اردوی راهیان نور غرب کشور را گامی در راستای معرفی این مناطق که رزمندگان اسلام در آن جانفشانی کرده‌اند، دانست و گفت: اردوی این مناطق هفت روزه است و زائران از مناطق عملیاتی استان‌های کرمانشاه و ایلام بازدید می‌کنند.
وی تصریح کرد: در این اردوها زائران از مناطق عملیاتی مرصاد، مهران، قلاویزان، قصر شیرین و خسروی دیدن می‌کنند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ثبت‌نام از زائران در پایگاه‌ها و ناحیه‌های مقاومت بسیج استان آغاز شده است، گفت: البته با توجه به قرار گرفتن تابستان در ایام ماه مبارک رمضان اعزام زائران با محدودیت بیشتری انجام می‌شود.
قاسمی ادامه داد: برای هماهنگی بیشتر با سایر دستگاه‌های اجرایی برای کمک به اعزام زائران راهیان نور غرب کشور درخواست تشکیل جلسه ستاد در استانداری را داشتیم که تاکنون این جلسه تشکیل نشده است.
وی به هزینه ثبت‌نام این اردوها اشاره کرد و افزود: برای افرادی که برای بار اول به این اردوها اعزام می‌شوند ۴۰ هزار تومان و برای سایر افراد ۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سال گذشته یک‌هزار و ۱۰۰ نفر از کارمندان ادارات و خانواده‌های آنان به این اردو اعزام شدند.
قاسمی به تشریح برنامه روز پاسدار پرداخت و گفت: برگزاری جشن، تجلیل از پاسداران و جانبازان نمونه و برپایی پیاده‌روی خانوادگی از جمله این برنامه‌ها است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۸۱۴۱۶۲۴۳۴۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.