معاون عمرانی استانداری اصفهان: یک هزار و ۷۹۱ میلیارد ریال در روستاهای استان هزینه شد

۲۶ام بهمن ،

ˈ مهدی جمالی نژاد ˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به جمعیت چهار میلیون و ۱۶۸ هزار و ۲۱۹ نفری شهرنشین استان اصفهان گفت: استان اصفهان ۷۱۰ هزار و ۹۸۹ نفر جمعیت روستایی دارد و نسبت جمعیت روستایی به شهرنشین ۷/۱۶ درصد است.

وی با اشاره به وجود ۲۱۰ هزار و ۸۲۸ خانوار روستایی افزود: از ۹۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان اصفهان تعداد ۷۳۱ دهیاری مصوب در حال فعالیت و خدمات رسانی به روستاییان است.

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به افتتاح همزمان ۳۸۲ پروژه عمران روستایی گفت: اعتبار اجرای این پروژه ها بالغ بر ۲۲۶ میلیون و ۲۴۶ هزار ریال است که از محل اعتبارات دهیاری های استان تامین شده است.

جمالی نژاد، ساماندهی گلزار شهدای روستاها، زیرسازی و آسفالت معابر، احداث پارک، خانه عالم و ساختمان اداری دهیاری را از مهمترین پروژه های اجرا شده در روستاهای استان اصفهان بیان کرد.

وی دربارهٔ برنامه های در دست اجرای دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان گفت: خرید و تجهیز ۲۲ دستگاه خودروی آتش نشانی به ارزش بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای استقرار در پایگاههای آتش نشانی روستایی از جمله برنامه های در دست اقدام این دفتر است.

معاون عمرانی استانداری اصفهان از خرید ۱۳ دستگاه لودر پنج تن و اهدای آن به شرکت های تعاونی روستایی خبر داد و افزود: برای خرید این لودرها بیش از ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

ت / ۷۱۳۲/ ۶۰۷

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.