معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی: نباید به منابع داخل‌زا متکی باشیم

۱۱ام بهمن ،

97-14.jpg

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تدوین پیوست‌های فرهنگی پروژه‌های عمرانی، گفت: نقشه راه فرهنگی که از سوی رییس دانشگاه آزاد ابلاغ شده بسیار مهم و لازم الاجراست و این نقشه باید در تمامی فعالیت‌ها و همچنین پروژه‌های عمرانی تجسم یابد و شما می‌بینید که متاثر از یک فلسفه است.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمید عباسی در مراسم افتتاح ساختمان­‌های آموزشی و کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم در آستانه ایام الله دهه فجر، افزود: طبیعتاً این نقشه راه فرهنگی می‌تواند در تحقق آن فلسفه تاثیرگذار باشد و نمود پیدا کند، پس ما نیز باید مودب به این آداب باشیم و از کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند انتظار داریم که این پیوست فرهنگی و این نقشه راه فرهنگی را مد نظر قرار دهند تا پروژه‌های فاخر و در حد شأن و شئونات این پروژه موفق نظام، داشته باشیم.

وی دی ماه ۸۲ را سال شیون و ماتم مردم بم عنوان کرد و گفت: اما امروز پس از گذشت ۹ سال از زلزله غمباربم، به برکت نظام اسلامی و زحمات اشخاصی که ماندند و صادقانه ایستادند و زحمت کشیدند، امروز روز جشن و سرور است و جشنی که در آن افتتاح دو ساختمان (دانشکده هنر، معماری و کتابخانه) را به دنبال دارد.

عباسی مدیریت اعمال شده را مبیین یک مدیریت کارآمد در حوزه‌های صف و ستاد دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و افزود: مدیریتی که سبب بهینه‌سازی و ارتقاء راندمان در سطوح مختلف شده و توانسته در همه شئون اثر گذار باشد، یعنی در حوزه مالی و اداری، آموزشی و عمرانی و این همه مرهون زحمات همه عزیزانی است که برای انجام یک پروژه موفق نظام که آن هم دانشگاه آزاد است تلاش می‌کنند.

وی عنایت مالی(یک میلیون تومانی)حضرت امام راحل را پر خیر و برکت توصیف کرد و گفت: آنچه که امروز تحت عنوان پروژه‌های کوچک و بزرگ در دانشگاه آزاد وجود دارد و کلید می‌خورد مرهون تبرک مالی امام عظیم الشان و راحل است که سبب برکات معنوی و مادی شده است که در زمان و مکان محدودی نمی‌گنجد.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد، ساخت این واحد دانشگاهی را بدون اتکاء به منابع دولتی از افتخارات دانشگاه آزاد عنوان کرد و افزود: این دانشگاه که قادر شد بدون اتکاء به منابع دولتی این چنین ساخته شود کار بسیار عظیمی است.

وی حضور دانشگاه در این منطقه را فی حد ذاته سبب توسعه و ارتقای منطقه عنوان کرد و گفت: توسعه‌ای که می‌تواند سهم اشتغال، سهم فرهنگ و درآمد عمومی آن جامعه را ارتقاء دهد، قطعاً می‌تواند سبب گسترش و حرکت در راستای کمک به سایر نظامات منطقه شود.

عباسی با بیان اینکه دانشگاه جایگاه فرابخشی است، تصریح کرد: دانشگاه می‌تواند هم در نظم‌های داخل شهر تغییراتی ایجاد کند و هم در کل استان. اگر قرار باشد ما فقط به منابع داخل زا متکی باشیم ممکن است دچار لختی شویم پس برای اینکه به چنین سرنوشتی دچار نشویم باید تلاش کنیم کمک‌های دو سویه‌ای را از دانشگاه به خارج و بالعکس، برنامه‌ریزی و محقق سازیم.

دانشکده هنر، معماری و کتابخانه واحد بم با زیربنای بیش از هشت هزار مترمربع، همزمان با خجسته سالروز میلاد با سعادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور استاندار، امام جمعه، فرماندار، معاون عمرانی و مسئولین منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی،‌ مجمع نمایندگان استان کرمان و نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.