معاون فرهنگی دانشگاه آزاد:«سبک زندگی» باید در رأس امور فرهنگی دانشگاه قرار گیرد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

262.jpeg

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد مبنای برنامه‌های فرهنگی را بحث سبک زندگی دانست و گفت:«سبک زندگی» به عنوان مقوله فرهنگی تازه باید در رأس امور فرهنگی قرار گیرد.

به گزارش تفسیری سرویس دانشگاهی ایسنا، صمد مؤمن بالله در نشست مشترک رؤسای واحدها و دفاتر فرهنگ اسلامی منطقه شانزده، مقوله فرهنگ و اسلام را در ایران از دیگر کشورها متمایز دانست و تأکید نمود: برای رشد فرهنگ اسلامی در دانشگاه آزاد و نهادینه شدن آن به همکاری همه واحدها در امور فرهنگی نیازمندیم.

وی مبنای برنامه‌های فرهنگی را بنا به فرمایش مقام معظم رهبری بحث سبک زندگی دانست و تصریح نمود: سبک زندگی به عنوان مقوله فرهنگی تازه باید در رأس امور فرهنگی قرار گیرد.

وی افزود :اگر ما بتوانیم با اخلاق محوری این مقوله را اجرا کنیم گام مهمی در بحث فرهنگی برداشته‌ایم.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در ادامه مواردی درباره کرسی‌های آزاداندیشی و نقش آن در بصیرت بخشی به قشر جوان بیان نمود.

وی همچنین از دو برابر شدن سرانه فرهنگی دانشگاه آزاد خبر داد و خاطر نشان نمود: با توجه به رویکرد تازه دانشگاه آزاد در موضوع فرهنگ و فرهنگ سازی باید از این ظرفیت‌ها حداکثر استفاده را برد.

در ابتدای جلسه مسعودی اصل رئیس منطقه شانزده دانشگاه آزاد ضمن ابراز خرسندی از حضور معاون فرهنگی در منطقه شانزده، فرهنگ را مقوله‌ای اساسی و مهم در مراکز علمی و دانشگاه‌ها دانست.

وی مهمترین ماموریت این معاونت را رواج ارزشهای اخلاقی، اسلامی و تربیت نیروهای ارزشی دانست و تأکید نمود: باید برنامه ۵ ساله کشور به عنوان محوری برای روند رو به رشد فرهنگی در کشور و دانشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

مسعودی اصل لزوم تشکیل یک اتاق فکر فرهنگی توسط واحدهای منطقه ۱۶ را لازم دانست و تصریح نمود: باید بتوانیم در یک چشم انداز ۲ساله به این مهم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.