معاون فرهنگی سپاه: شبهه افکنی علیه سپاه به راه افتاده است/ پوتین بعد از دیدار با رهبری گفت «من در این جلسه معنای ولی فقیه را فهمیدم»

۳۱فروردین۱۳،

سردار محمدعلی آسودی معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه گردهمایی سیاسی پاسداران استان سمنان اظهار داشت: اولین قدم برای کسب پیروزی، پیشگیری است و اگر توطئه‌های داخلی و خارجی را خوب رصد کنیم و آن را برای مردم تبیین کنیم، مسلماً در امر پیشگیری موفق عمل خواهیم کرد. کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا پس از ناکامی در فتنه ۸۸ در یکی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به صراحت اعلام کرد که «ما به این نتیجه رسیده‌ایم که اگر به سپاه و بسیج آسیب نزنیم، نمی‌توانیم انقلاب و ولایت فقیه را سرنگون کنیم».
شبهه‏افکنی علیه سپاه به راه افتاده است
معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان رشادت‌های پاسداران در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: پاسداران در کنار خود، ده‌ها و صدها شهید، جانباز و ایثارگر را دیده‌اند و خون دل خوردن امام و فتنه‌های گوناگون از فتنه منافقین گرفته تا فتنه ۸۸ را تجربه کرده‌اند؛ بنابراین برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن تا پای جان خواهند ایستاد.
آسودی ادامه داد: دشمنان فهمیده‌اند که مردم به بسیج، سپاه و پاسداران اعتماد دارند؛ بنابراین تهاجم و شبهه‏افکنی علیه این نهاد مقدس را به راه انداخته است.
وی با تأکید بر اینکه سپاه و بسیج در جامعه روشنگری می‌کند تا انتخابات پرشور صورت گیرد، افزود: سپاه، پاسدار انقلاب و ارزش‌های انقلاب است و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و مصونیت‌بخشی به انقلاب نهایت تلاش خود را انجام خواهد داد.
ایجاد شور انتخاباتی؛ یک اولویت اساسی
آسودی محور بیانات مقام معظم رهبری را ایجاد شور انتخاباتی، حضور همه سلیقه‌ها و جریانات معتقد به نظام جمهوری اسلامی و ضرورت تحقیق مردم از اشخاص معتمد در انتخابات عنوان کرد.
آسودی ادامه داد: پوتین، رئیس جمهور روسیه وقتی به ایران آمد، بعد از دیدار با رهبری گفت که «من در این جلسه معنای ولی فقیه را فهمیدم».

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: وی بلافاصله پس از سفر به اروپا، خطاب به اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها این جمله مهم را گفت که «من در ایران، رهبر حکیم فرزانه‌ای را دیدم و به شما اطمینان می‌دهم که تا این رهبر حکیم و فرزانه در رأس این حکومت است، هیچ کاری نمی‌توانید بکنید».
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.