معاون میراث فرهنگی: سفر ۵۰ میلیون ایرانی به سراسر کشور در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد

۸فروردین ۱۳،

مهر: معاون سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: سفر ۵۰ میلیون ایرانی به نقاط مختلف کشور در ایام نوروز سال ۹۲ در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته و ندارد.

منوچهر جهانیان، معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور،پیش از ظهر پنجشنبه در جمع اعضای ستاد تسهیلات نوروزی استان فارس اظهار داشت: مراسم تجلیل ستادهای نوروزی در ۲۶ فروردین با حضور رئیس جمهور و مسئولان میراث فرهنگی در سطح ملی برگزار می گردد همچنین مراسم تجلیل از ستاد استان فارس با حضور مدیر کل میراث فارس روز ۱۷ فروردین اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید سرزده مسئولان میراث فرهنگی و ریاست جمهوری از برنامه های نوروزی، عنوان کرد: حضور مسئولین سبب همدلی می گردد و این همکاری ستاد سبب شده تا حرف های دشمن در خصوص عدم حضور مردم در ایام نوروز و کم رنگ شدن مسافرت ها ن بی تاثیر جلوه کند.

معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره تاکید بر ایجاد شادی و شعف برای مردم داشتند ابراز داشت: موفقیت های ایجاد شده در نوروز به خاطر زحمات اعضای ستاد تسهیلات نوروزی در سراسر کشور است چرا که همه دستگاه های در استان با همکاری یکدیگر سبب رشد ۲۰ درصدی اقامت و سفر به فارس شدند.

جهانیان فارس را در بحث برنامه های نوروزی و توجه به مسافرین پیش رو پیشقدم دانست وابراز داشت: برگزاری جشنواره های نوروزی و نمایشگاه های حاضر در مجموعه های متعدد گردشگری فارس کمک به استقبال بیشتر مردم از این استان کرده است.

وی عنوان کرد: جمع آوری متکدیان و معتادان در سطح شیراز و فارس سبب رضایتمندی بیشتر مسافران نوروزی شده ومردم در این راستا رضایت کامل را از خود نشان داده اند.


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.