معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم از اجرای یک‌هزار و ۵۰۰ کیلومتر فیبرنوری در کشور توسط این قرارگاه خبرداد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: اجرای یک‌هزار و ۵۰۰ کیلومتر فیبرنوری کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم در دست اجرا است.
 
به گزارش فارس از رشت، صالح غفور ظهر امروز در نمایشگاه توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) این شهر که در دانشگاه گیلان، اظهار کرد: ظرفیت‌های بسیار بالایی به لحاظ علمی در کشور وجود دارد که سبب می‌شود تا تمام قله‌های علمی، فناوری، تکنولوژی و… به تسخیر جوانان ایرانی درآید.
 
وی با اشاره به اینکه جوانان گیلانی از ظرفیت‌های خوبی برخوردار می باشند تصریح کرد: سخن گفتن دربارهٔ گیلان زمین  و شناخت ظرفیت‌های ارزشمند موجود در این استان زمان بسیاری را می‌طلبد.
 
این مسئول دربارهٔ عملکرد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)  رشت متذکر شد: این قرارگاه با هشت گرایش در حوزه‌های نفت و گاز و پتروشیمی، خطوط انتقال، سازه‌های دریایی، تونل، مخازن، سد، راه و محرومیت‌زدایی مشغول به فعالیت است.
 
وی تصریح کرد: اجرای یک‌هزار و ۵۰۰ کیلومتر فیبرنوری در کشور یکی از برنامه‌های در دست اجرای قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) است.
 
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، خاطرنشان کرد: این قرارگاه در پروژه‌های عظیم و میلیاردی مشارکت می‌کند و در پروژه‌هایی که ارزش مالی آن کمتر از ۱۰۰ میلیارد تومان باشد مشارکت ندارد.
 
وی با دعوت از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط به منظور همکاری با قرارگاه سازندگی،اضافه کرد: از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مذکور علاقه‌مند دعوت می‌کنیم تا ضمن گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی خود در این قرارگاه برای اجرای پروژه‌های بزرگ با ما همکاری کنند.
 
غفور با اشاره به ویژگی‌های نمایشگاه مذکور، افزود: در این نمایشگاه دو روزه سه کارگاه آموزشی با موضوعات پل قشم یا خلیج فارس شامل قطار و راه، فاز ۱۵ و ۱۶ عسلویه که بالغ بر ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پروژه عظیم پل صدر که به‌زودی در تهران افتتاح می‌شود به نمایش گذاشته شده است.
 
وی دربارهٔ تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران اسلامی اعلام کرد: ما به زورگوها باج نمی‌دهیم و تحریم‌ها را دور می‌زنیم.
 
معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: مقام معظم رهبری فرمودند جنگ امروز جنگ اراده‌ها است و نباید صحنه را خالی گذاشت.
 
وی با بیان اینکه ایران به لحاظ منابع انسانی بسیار قدرتمند است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی از منابع انسانی بی‌بدیلی برخوردار بوده و داشتن چهره‌های علمی ارزشمند بیانگر این مسئله است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.