معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم معرفی شد

دوشنبه ۲۹ خرداد – ۰۲:۱۲:۱۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – مراسم تودیع و معارفه معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم روز یکشنبه با حضور مسئول نمایندگی، جانشین فرماندهی سپاه علی بن ابی طالب(ع) و اعضای شورای نمایندگی در سالن شهید حجت السلام اکبرزاده ستاد سپاه استان قم برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در این مراسم با بیان اینکه عزت سپاه، الهی است، اظهار داشت: تمام دنیا جمع شده اند که این نهاد مقدس را بشکنند اما نمی توانند زیرا که در عزت خداوند کسی نمی تواند نفوذ کند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن اکبری افزود: سی سال عمر گرفتن از خداوند متعال آن هم در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از بهترین موهبت ها الهی به حساب می آید، که شکر آن در خدمت صادقانه به نظام است.
وی با بیان اینکه به دلیل اتمام سی سال خدمت مجبور به تودیع برادر علی محمودیان هستیم، اظهار داشت: وی در راستای رشد و اعتلای برنامه های نمایندگی در سطح سپاه استان تلاش فراوانی داشتند و موجبات تسریع را فراهم می کردند.
وی افزود: صبر و استقامت به همراه تدبیر و درایت از ویژگی های این یادگار دوران دفاع مقدس بود.
اکبری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز مبعث پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) هم مقتدای گذشتگان و هم مقتدای آیندگان بوده و هست. ایشان هدف از بعثت خود را مکارم الاخلاق در بشریت عنوان کرده اند و خداوند متعال نیز ایشان را برای همین امر برگزیدند.
وی با بیان اینکه اعمال انسان باید در راستای بندگی خداوند متعال باشد، گفت: از انسان به میزان اعمالش سوال نمی شود، از نیکویی و خوبی عمل پرسش خواهد شد و لذا باید بدانیم که چگونه کار می کنیم و برای چه هدفی تلاش می نماییم.
جانشین فرماندهی سپاه علی بن ابی طالب(ع) نیز با اشاره به ویژگی های مسئولان موفق در سپاه اظهار داشت: تبعیت از فرماندهی در عین داشتن نظرات و انتقادات یکی از ویژگی های مثبت مسئولان موفق است که برادر علی محمودیان دارای این ویژگی بود.
رضا حافظی افزود: فرماندهی سپاه علی بن ابی طالب(ع) تعامل و هماهنگی بسیار خوبی را با مجموعه حوزه نمایندگی داشته و دارد و امید آن است که با حضور برادر جعفری این تعامل و هماهنگی بیشتر از گذشته باشد.
معاون سابق هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم نیز با اشاره به سوابق خود در سپاه، اظهار داشت: خدمت در حوزه نمایندگی شکری دوچندان دارد و خداوند متعال را شاکرم که بیش از دو سوم عمر خدمتی خود را در حوزه نمایندگی ولی فقیه گذرانده ام.
علی محمودیان افزود: بازنشستگی پایان کار نیست، تغییر در نوع پاسداری می دانم. شایان ذکر است، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی مسئول نمایندگی و فرماندهی سپاه علی بن ابی طالب(ع) از زحمات سی ساله برادر علی محمودیان تقدیر و برادر ابراهیم جعفری به عنوان معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم معرفی شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۸۱۴۱۲۱۶۰۷۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.