معاون هنری وزیر ارشاد از مراکز مختلف معاونت هنری بازدید کرد

۱۸فروردین۱۳،

حمید شاه‌آبادی صبح امروز؛ هجدهم فروردین‌ماه به مراکز معاونت هنری رفت تا ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، سال نو را به کارمندان معاونت هنری تبریک گوید.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، صبح امروز یکشنبه ۱۸ فروردین و همزمان با اولین روز کاری پس از تعطیلات نوروز، حمید شاه‌آبادی؛ معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مراکز موسیقی، نمایش و هنرهای تجسمی رفت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف سال نو را به کارمندان و هنرمندان فعال در بخش های مختلف تبریک گفت.

شاه آبادی در اولین گام به ساختمان موسیقی رفت و از هفت طبقه این ساختمان بازدید و با هنرمندان و کارمندان حاضر در ساختمان موسیقی دیداری صمیمی داشت. معاون هنری وزیر ارشاد در طبقه سوم ساختمان موسیقی برای دقایقی به تماشای تمرین ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نادر مرتضی پور نشست و با اعضای این ارکستر گپ و گفتی دوستانه داشت.

معاون هنری وزیر فرهنگ در گام بعدی به ساختمان بنیاد رودکی رفت و از بخش های مختلف این بنیاد دیدن کرد. پس از آن نیز شاه‌آبادی با استقبال قادر آشنا مدیر کل هنرهای نمایشی به ساختمان هنرهای نمایشی رفت و در دفتر وی دیداری صمیمی با کارکنان مرکز هنرهای نمایشی داشت.

نکته قابل توجه در این دیدار تقدیر اعضای مرکز هنرهای نمایشی از حمید شاه آبادی بود. وحید لک مدیر امور هماهنگی استان ها به نمایندگی از سوی کارکنان مرکز هنرهای نمایشی هدیه ای را به رسم یادبود به معاون هنری وزیر فرهنگ تقدیم کرد.

حمید شاه آبادی در بخش آخر این دیدار به مرکز هنرهای تجسمی رفت و ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز سال نو را به کارکنان و هنرمندان مرکز هنرهای تجسمی تبریک گفت.

انتهای پیام / ۴۲
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.