معاون iبهداشتی وزیر iبهداشت: مشکلی بابت واکسن آنفلوانزا نداریم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

12-13.jpeg

معاون iبهداشتی وزیر iبهداشت تاکید نمود: در حال حاضر برای واکسن آنفلوانزا مشکلی وجود ندارد واکسن‌های آنفلوانزای مناسب فصل جاری در استان‌های مختلف توزیع شده است.

دکتر علیرضا مصداقی‌نیا با حضور در غرفه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، با تاکید بر لزوم رعایت موارد iبهداشتی در فصل سرما iبه منظور جلوگیری از انتقال بیماری‌های مسری نظیر سرماخوردگی و‌ آنفلوانزا گفت: لازم است در فصل سرما iبه سبب آن‌که بیماری‌های تنفسی، سرماخوردگی و آنفلوانزا شایع می‌شود، گروه‌های پرخطر شامل اشخاص حاوی بیماری‌های مزمن، زنان باردار، سالمندان و … در مجامع شلوغ کمتر حضور یابند.

وی گفت: اشخاص مبتلا iبه سرماخوردگی و‌ آنفلوانزا نیز لازم است موارد iبهداشتی را رعایت نمایند تا از انتقال این بیماری‌ها iبه سایرین جلوگیری شود.

معاون iبهداشتی وزیر iبهداشت iبه شرایط نامناسب زلزله‌زدگان آذربایجان در چادرها در فصل سرما اشاره نمود و گفت: از آن‌جا که این اشخاص نیز در تعداد بسیار در چادرها و یا کانکس‌ها مستقر می باشند لازم است رعایت موارد iبهداشتی را داشته باشند.

مصداقی‌نیا هم‌چنین از برگزاری جشن تکمیل شبکه iبهداشت کشور در آینده‌ی نزدیک خبر داد و گفت: اقدام بسیار ارزنده و بزرگی در این زمینه صورت گرفته و تمهیداتی نیز برای بازسازی خانه‌های iبهداشت مناطق زلزله‌زده اتخاذ شده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.