معتمد ساعت ۲بامداد به مصاف تازگول می‌رود

 باقری معتمد که امشب جواز حضور در در دیدار پایانی مسابقات را کسب کرد، برای کسب نشان طلا ساعت ۲ بامداد جمعه به مصاف “سروت تازگول” تکواندوکار تیم ملی ترکیه می‌رود.

سروت در فینال مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۱ باکو و جهانی کره معتمد را شکست داده است. البته معتمد نیز در پای فینال مسابقات جهانی ۲۰۰۹ دانمارک وی را شکست داد.

محمد باقری معتمد برای رسیدن به فینال مسابقات المپیک لندن ابتدا تکواندوکار تیم ملی آفریقای مرکزی را با نتیجه ۷ بر ۲ شکست داد. معتمد در دومین بازی خود به مصاف “روح الله نیک‌پا”، تکواندو کار افغانی و دارنده‌ی نشان برنز المپیک رفت. وی در راند اول با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد. راند دوم با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نیک پا خاتمه یافت. راند سوم با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت تا بازی به راند طلایی کشیده شود. در این راند معتمد با نتیجه یک بر صفر و در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری دست یافت.

معتمد در مرحله نیمه نهایی به مصاف “دیه گو‌ سیلوا” تکواندو کار تیم ملی برزیل رفت. راند اول با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید، معتمد توانست در راند دوم با نتیجه ۲ بر صفر حریفش را شکست دهد و در حالی که راند سوم با نتیجه ۵ بر یک به سود معتمد در حال خاتمه بود، در ثانیه های آخر، ناگهان حریف برزیلی ضربه ای ۴ امتیازی به سر معتمد زد و با ناباوری مسابقه به تساوی ۵ بر ۵ رسید تا کار به راند طلایی کشیده شود.

در راند طلایی امتیازی رد و بدل نشد ولی به دلیل فعالیت بیش تر تکواندوکار ایرانی، داوران محمد باقری معتمد را به عنوان برنده مبارزه معرفی کردند و وی راهی فینال شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.