معجونی دو نمایش عروسکی را کارگردانی می‌کند

حسن معجونی درباره جدیدترین فعالیت‌های خود در زمینه کارگردانی تئاتر به خبرنگار مهر گفت: دو نمایش عروسکی “پدر عزیزم” و “آسانسور” را از ۴ سال پیش تولید کردم ولی هنوز روی صحنه اجرا نشده‌اند. سال جاری قصد دارم این دو نمایش را در قالب اجرای عمومی به صحنه ببرم.

وی با اشاره به محمد چرمشیر و مهدی کوشکی به عنوان نویسندگان این دو نمایشنامه درباره شیوه اجرای عروسکی این دو اثر افزود: عروسک‌های این نمایش ترکیبی هستند و از شیوه‌های مختلف عروسک‌گردانی برای آن‌ها استفاده شده است.

سرپرست گروه تئاتر “لیو” درباره فعالیت‌های این گروه در زمینه آموزش و پژوهش یادآور شد: قرار است در پاییز امسال فاز دوم آشنایی با کارگردانان نوگرای تئاتر جهان را برگزار کنیم که به آشنایی با رومئو کاستلوچی کارگردان نوگرای ایتالیا مربوط می‌شود. هنوز مکان برگزاری این برنامه مشخص نیست و شاید همچون فاز اول در خانه هنرمندان ایران برگزار شود.

معجونی درباره وضعیت فستیوال “مونولیو” و برگزاری آن گفت: این فستیوال در حال برگزاری است و دی‌ماه امسال به پایان می‌رسد و برگزیدگان این دوره از فستیوال نیز معرفی می‌شوند.

این بازیگر با سابقه عرصه تئاتر درباره فعالیت‌های خود در زمینه بازیگری تئاتر گفت: پیشنهادهایی برای بازی در چند اثر نمایشی دارم ولی هنوز تصمیمی مشخص در این زمینه نگرفته‌ام.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.