معدنچی: برخورد ژوزه در خصوص کریمی بهتر شده است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

مهرزاد معدنچی عصر روز پنجشنبه در خصوص بازگشت علی کریمی به پرسپولیس، گفت: این مساله یک مقدار پیچیده شد اما پیش از بازی با پیکان صحبتی را با مانوئل ژوزه داشتیم و او هم بهتر از قبل در این رابطه برخورد نمود.

وی در خصوص اینکه کریمی در جشن تولدی که برایش در نظر گرفته اند شرکت نکرد، ادامه داد:پس از بازی با تاجیکستان خواستیم کریمی را برای حضور در جشن تولد به محل تمرین بیاوریم اما از شانس بد ما او در این دیدار مصدوم شد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: وقتی که یک بازیکن حرفه ای در چنین شرایط حساسی مصدوم می شود به طورحتم کمی از نظر روحی نیز دچار مشکل خواهد شد.

وی تصریح نمود: قرار بود در این مراسم ژوزه و کریمی را به هم نزدیک کنیم تا همه مشکلات از بین برود و همه چیز مانند قبل شود که این برنامه به آینده موکول شد.

وی در پاسخ به این سئوال که گفته می شود کریمی علاقه مند به بازگشت نیست، اظهار داشت: این مساله صحت ندارد خود کریمی هم می خواهد به تیم بازگردد و این اتفاق پس از دیدار با ازبکستان رخ خواهد داد.

دیگر بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس نیز در خصوص دیدار این تیم با نفت تهران گفت:تیم نفت عملکردخوبی داشته و رویارویی با ان دشوار خواهد بود.

جواد کاظمیان، گفت: با آغاز لیگ باید به مصاف نفت تهران برویم و فکر می کنم در این دیدار کار دشواری در پیش رو خواهیم داشت.

وی در خصوص اینکه گفته می شود از نیمکت نشینی ناراحت است، ادامه داد: به هیچ عنوان این مساله صحت ندارد و من تنها در دیدار مقابل راه آهن برای پرسپولیس بازی نکردم و در بازی های دیگر به میدان رفته ام.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تیم ما سال پیش هم مهاجمان زیادی داشت و حتی در سپاهان هم با این مساله روبه رو بودم و بازی نمودن در خط حمله پرسپولیس با حضور چنین نفراتی کار دشواری است.

وی تصریح نمود: شاید کم بازی نمودن و تغییرات در خط حمله کمی در اعتماد به نفس ما تاثیر گذار بوده اما به هر حال باید برای حضور در جمع ۱۱ نفر همه تلاش خود را کنم.

وی اظهار داشت: امیدوارم با آغاز لیگ بازهم به روند خوب خود ادامه دهیم و بتوانیم امتیازات لازم را برای حضور در میان تیم های بالای جدول را بدست بیاوریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.