معرفی برگزیدگان جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان

معرفی برگزیدگان جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان

جام جم آنلاین: چهل و هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان(دنا) پنجشنبه شب با حضور جواد شمقدری رییس سازمان سینمایی کشور و جمعی از سینماگران و پیشکسوتان این عرصه با معرفی برگزیدگان در رشته های مختلف پایان یافت.

در این جشنواره و در بخش تحقیق و پژوهش از میان شش نامزد به نامهای گوچو، ضریح عشق، مانده مقداری سنگ و چند کیلو ساروج، خواب عجیبی که خودمان برای خودمان دیده ایم، برکت و در سکوت سرد زمستانی دیپلم افتخار جشنواره به محمد علی یزدان پرست برای فیلم مستند گوچو از کاشان و  روح الله داوری برای فیلم مستند ضریح عشق از قم اهدا شد.

تندیس جشنواره و مبلغ هفت میلیون ریال نیز به مرتضی قائد پوری برای فیلم مستند مانده مقداری سنگ ُ چند کیلو ساروج از بوشهر اهدا شد.

در بخش فیلمنامه این جشنواره از میان پنج کاندید به نام های فراتر از هرمنوتیک، فرار ،خروج اضطراری،به رنگ چادر مادرم و نقش دیپلم افتخار به زهرا کاظمی طامه برای فیلم داستانی به رنگ چادر مادرم از تهران و  مهدی باقری آزاد برای فیلم داستانی فرار از تهران اهدا شد.

تندیس جشنواره و مبلغ هفت میلیون ریال نیز به مهدی جعفری برای فیلم داستانی خروج اضطراری از یزد رسید.

در بخش تصویربرداری از میان پنج نامزد به نامهای جوخه، عاشقی بود که صبحگاه دیر به مسافرخانه آمده بود، گوچو ، پیچ اول جاده، آرزویت را با چشمان بسته ببین انتخاب شدند.

دیپلم افتخار این بخش به مجتبی اسپنانی برای فیلم مستند عاشقی بود که صبحگاه دیر به مسافرخانه آمده بود از اصفهان اهدا شد.

تندیس جشنواره و مبلغ هفت میلیون ریال نیز به محمد رسولی برای فیلم داستانی جوخه از تهران اهدا شد.

در بخش تدوین از میان شش نامزد به نامهای بدو تا به اول خط برسی، نقطه سر خط، ننو ،چند شب، فرار و آب را گل نکنیم دیپلم افتخار به فرهاد نجفی و حمید لاچینی برای فیلم داستانی بدو تا به اول خط برسی از قزوین اهدا شد.

تندیس جشنواره و مبلغ هفت میلیون ریال نیز به  احسان شادمانی و اسماعیل علیزاده برای فیلم مستند ننو از شیراز اهدا شد.

در بخش صدا از میان پنج نامزد به نامهای در سکوت سرد زمستانی ،برکت،ننو، بازتاب، تلخ و شیرین ، دیپلم افتخار به عباس ایمانیان برای فیلم مستند برکت از سمنان رسید.

تندیس جشنواره و مبلغ هفت میلیون ریال نیز به مسعود سفلایی برای فیلم مستند در سکوت سرد زمستان از تهران اهدا شد.

در بخش بهترین فیلم داستانی از میان پنج نامزد به نامهای ، فرار، جوخه، عروس جمعه، آپاراتچی، آوای دلتنگی دیپلم افتخار به سید امین حسینی اطهر برای فیلم آپاراتچی و مصطفی کوچکی برای فیلم از تبار حبیب هر دو از قم رسید.

تندیس جشنواره و مبلغ هشت میلیون ریال و همچنین حمایت از تولید اثر بعدی به مهدی باقری آزاد برای فیلم فرار از تهران اهدا شد.

در بخش بهترین فیلم پویانمایی از میان چهار کاندید به نامهای سقوط، آخرین سیب باغبان، ماهی کاغذی و زندگی من دیپلم افتخار به علی آقایی برای فیلم آخرین سیب باغبان از تهران اهدا شد.

تندیس جشنواره و مبلغ هشت میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی به احمد تیموری برای فیلم سقوط از اصفهان اهدا شد.

در بخش بهترین فیلم مستند از میان پنج کاندید به نامهای آخر شاهنامه، گوچو، ضریح عشق، دختران آقا سید و در سکوت سرد زمستانی دیپلم افتخار به محمد علی یزدان پرست برای فیلم گوچو از کاشان اهدا شد.

تندیس جشنواره و مبلغ هشت میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی به محمد شریفی برای فیلم آخر شاهنامه از یاسوج اهدا شد.

در بخش بهترین فیلم تجربی از میان چهار کاندید به نام های فراتر از هرمنوتیک، ردپای زندگی، در تاریکی و یک جای خوب دیپلم افتخار به مسعود برخورداری برای فیلم فراتر از هرمنوتیک از اصفهان و تندیس جشنواره و مبلغ هشت میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی به فاطمه دستمرد برای فیلم ردپای زندگی از شهرری اهدا شد.

در بخش استعداد جوان هیئت داوران جایزه اهدا نکرد.

در بخش بهترین مجری طرح یا تهیه کننده از میان پنج کاندید به نامهای خروج اضطراری، نارنگ، نقش، آب را گل نکنیم و عاشقی بود که صبحگاه دیر به مسافرخانه آمده بود، دیپلم افتخار به زیبا ارژنگ برای فیلم پویانمایی نقش از تهران و داریوش نیکبخت برای فیلم مستند نارنگ از شهرکرد اهدا شد.

تندیس جشنواره و مبلغ شش میلیون ریال نیز به سلمان ارژن برای فیلم پویانمایی آب را گل نکنیم از تهران اهدا شد.

در بخش جایزه ویژه هیئت داوران دیپلم افتخار به مهدی باقری آزاد برای فیلم داستانی فرار از تهران و تندیس جشنواره، مبلغ دو میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی به مسعود برخورداری برای فیلم تجربی فراتراز هرمنوتیک از اصفهان اهدا شد.

بهترین فیلم داستانی در بخش سینمای جوان در این بخش هیئت داوران جایزه ای اهدا نکرد.

بهترین فیلم مستند در بخش سینمای جوان دو اثر حضور داشت که دیپلم افتخار به محسن رضایی اصل  و  سید محمد هاشمی برای فیلم کمربندها را ببندیم از شیراز اهدا شد.

دیپلم افتخار ، مبلغ سه میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی به سیدمهدی موسوی برزکی برای فیلم شیخ علی از کاشان اهدا شد.

بهترین فیلم پویانمایی در بخش سینمای جوان از میان سه کاندید به نام های زیبایی، پله به پله نقطه به نقطه و مجنون تر از کبریت دیپلم افتخار و مبلغ سه میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی به  سامان قاید حسینی برای فیلم زیبایی از تنگستان اهدا شد.

بهترین فیلم تولید شده توسط دفاتر انجمن سینمای جوان از میان ۹ کاندید به نامهای در تاریکی، عروس جمعه، پارادیزوی من، به تماشا سوگند، چند شب، توقف، بدو تا به اول خط برسی، از خرید شما متشکریم و گلابتون دیپلم افتخار به کریم فائقیان برای فیلم مستند به تماشا سوگند و مهران خالقی ده آبادی  از بوشهر و حامد پاسبان پور برای فیلم تجربی در تاریکی از کاشان اهدا شد.

تندیس جشنواره ، مبلغ هشت میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی به محمد سلیمی راد برای فیلم داستانی عروس جمعه از یاسوج اهداشد.

در بخش فیلمنامه لوح تقدیر به رضا دانش پژوه برای فیلمنامه عالم بها از یاسوج، مهدی احمدی برای فیلمنامه بادام ها از قم محمدعلی هاشم پور برای فیلمنامه نامه ای برای او از ساری اهدا شد.

لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به عنوان نفر سوم به شهین دهقانی برای فیلمنامه غنیمتی برای سلیم از برازجان اهدا شد.

دیپلم افتخار و مبلغ پنج میلیون ریال به عنوان نفر دوم به محسن باقری دستگردی برای فیلمنامه سنگ قبری برای آب از شهرکرد و تندیس جشنواره ،مبلغ شش میلیون ریال به عنوان نفر اول به طاهره براتی نیا برای فیلمنامه یه طلبه به من pm بده از قم اهدا شد.

بخش ویژه ( اقتباس ادبی از متون کهن و معاصر )لوح تقدیر به  شیرین بدرلو و مصطفی حیدری برای فیلمنامه بلدرچین از اصفهان اهدا شد.

در بخش عکس جشنواره لوح تقدیر به مجتبی ملایی از یاسوج ، حامد پاسبانی پور از کاشان و تندیس جشنواره ،مبلغ دو ریال به عنوان استعداد جوان به رزاق عبیدی  برای عکس قلب کاغذی از بوشهر اهدا شد.

لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال به عنوان نفر سوم به میثم ملکی قزوینی برای عکس چاه از محمدیه و دیپلم افتخار و مبلغ سه میلیون ریال به عنوان نفر دوم به غلامرضا احمدزاده  از بوشهر و تندیس جشنواره و مبلغ چهارمیلیون ریال به عنوان نفر اول به حیدر هدایتی برای عکس پیرامون از بوشهر اهدا شد.

به گزارش ایرنا ، چهل هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان در سه بخش فیلم، عکس و فیلمنامه با حضور ۱۲ استان کشور پنجشنبه شب ۲۲ تیرماه ۹۱ در یاسوج با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.