معرفی داوران بخش کودک و نوجوان جشنواره جام‌جم

۲۰م آذر ،

معرفی داوران بخش کودک و نوجوان جشنواره جام‌جم

جام جم آنلاین: هیات داوران بخش کودک و نوجوان دومین جشنواره تلویزیونی جام‌جم مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، پوران درخشنده، ابراهیم فروزش، محمد میرزمان، وحید نیکخواه آزاد، محسن چینی‌فروشان، اسدالله اعلایی، محمد میرکیانی، جواد حاتمی و محسن حبیبی داوران بخش کودک و نوجوان دومین جشنواره فیلم‌های تلویزیونی جام‌جم می باشند. 

بخش کودک و نوجوان امسال به جشنواره فیلم‌های تلویزیونی جام‌جم افزوده شده و مسئولیت آن به شبکه دو به عنوان شبکه کودک واگذار شده است. در این بخش آثار تولید و پخش شده شبکه‌های تلویزیون در سه ساختار عروسکی، مسابقه و ترکیبی (پخش شده از شبکه‌های سیما در سال‌های ۸۳ تا ۹۰)، با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

مهدی کریمی، مدیر طرح و برنامه شبکه دو سیما که مسئولیت دبیرخانه بخش کودک و نوجوان جشنواره جام‌جم را نیز عهده‌دار است، با اعلام خبر انتخاب داوران گفت: تاکنون حدود ۷۰ اثر از شبکه‌های مختلف سیما به این دبیرخانه ارسال شده است.

کریمی گفت: جوایز بخش کودک و نوجوان دومین جشنواره فیلم‌های تلویزیونی جام‌جم به بهترین‌های تهیه‌کنندگی، کارگردانی، اجرا، عروسک‌گردانی، عروسک‌سازی، صداپیشگی، نویسندگی، موسیقی، تیتراژ و دکور تعلق خواهد گرفت.

دومین جشنواره فیلم‌های تلویزیونی جام‌جم بهمن امسال در چهار بخش مجموعه‌های تلویزیونی طنز، فیلم‌های تلویزیونی، مسابقه‌های تلویزیونی و کودک و نوجوان(عروسکی، مسابقه و ترکیبی) برگزار می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.