معرفی مافیا دردی دوا نمی‌ کند، به داد دامدار برسید

دبیر کمیسیون کشاورزی
معرفی مافیا دردی دوا نمی‌ کند، به داد دامدار برسید

۱۰:۵۳ (دوشنبه ۱۱ اردیبهشت )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

دبیر کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس در واکنش به خبری مبنی بر معرفی ۴ نفر به عنوان مافیای شیر و لبنیات که موجب گرانی در این محصولات شده‌اند، گفت:در حال حاضر مهمترین مشکل بخش دامداری و به خصوص لبنیات رسیدگی به وضع دامدار است

سید علی محمد بزرگواری ادامه داد:معرفی ۴ نفر به عنوان مافیای شیر و لبنیات که موجب افزایش قیمت در این محصولات شده‌‌‌اند،خوب است، اما مشکلات دامداران با این مسایل حل نمی‌‌شود.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی با اشاره «به سخنانی که در سال‌‌های اخیر همواره از سوی دولت و شخص رئیس جمهور مبنی بر معرفی افراد دانه درشت و مافیا در مسایل اقتصادی» مطرح می‌شود، افزود: اگر معرفی مافیای شیر هم به سرنوشت معرفی گروه‌ها و دسته‌‌های واسطه اقتصادی دیگر دچار شود، فقط مردم متضرر می‌شوند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از دولت خواست تا رسیدگی به موضوع مافیای شیر و لبنیات را که به تازگی مطرح شده، هر چه سریعتر رسیدگی کند تا فضای امن کاذبی که برای سودجویان فراهم شده،از بین برود.

بزرگواری تأکید کرد: یکی از عمده‌ ترین مشکلاتی که در حال حاضر گریبان اقتصاد کشور را گرفته،این است که دولت می‌‌خواهد مشکلات را به صورت دستوری حل و فصل کرده و یا با معرفی  افرادی، مقصر و یا مقصران یک ماجرا را اعلام کند.

وی ادامه داد: با دستور و فرمایش نمی‌توان مشکلات اقتصادی را حل کرد، بلکه باید زیر ساخت‌های آن فراهم شود.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: در حال حاضر مهمترین درخواست دامداران از دولت، پرداخت درآمدهای حاصل از هدفمندی یارانه‌ها به بخش دامداری است تا این صنعت رونق گرفته و محصولات نیز با قیمت متعادل و منطقی به دست مصرف‌ کننده برسد./


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.