معرفی اولین تلفن ۵ اینچی با نمایشگر Full HD از اچ تی سی

در یکی دو ماه اخیر خبرهایی درباره فبلت ۵ اینچی اچ تی سی داشتیم و حالا سر انجام سر و کله این غول بچه در ژاپن پیدا شده. این فبلت که مجهز به اندروید ۴٫۱ است یک نمایشگر ۵ اینچی با تراکم خارق العاده ۴۴۰ پیکسل بر اینچ و برخوردار از پنل نمایشی با تکنولوژی Super LCD 3 را در جلوی خود دارد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از نارنجی، چیپ مجتمع APQ8064 ساخت کوالکوم (مشابه پدفون ۲ که دیروز معرفی شد) در قلب دستگاه وظیفه پردازش را بر عهده دارد و پردازشگر آن Snapdragon S4 Pro چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p در عقب و یک دوربین ۲٫۱ مگاپیکسلی در جلوی این تلفن قرار دارد.

رم دستگاه ۲ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت است و از حافظه جانبی microSD نیز پشتیبانی می‌کند. وای-فای، بلوتوث، NFC، قابلیت LTE و پشتیبانی از باندهای مخابراتی CDMA/GSM/UMTS/GPRS نیز در آن به چشم می‌خورد که این، به معنای قابل استفاده بودن آن در تمام دنیا است (قبلاً گفته می‌شد که این محصول مختص بازار امریکا خواهد بود.)

HTC J Butterfly با وزن ۱۴۰ گرم و ضد آب بودن به نظر یک فبلت فوق‌العاده می‌آید ولی یکی از نگرانی‌های همیشگی خریداران محصولات اچ تی سی در آن دیده می‌شود که همانا باتری نه چندان قوی است. باید دید که باتری ۲۰۲۰ میلی آمپری این دستگاه، با نمایشگر غول آسا و پردازنده قدرتمند چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد.

گفته می‌شود که این تلفن در سه رنگ و تا دو ماه دیگر در ژاپن عرضه خواهد شد ولی از عرضه آن در سایر نقاط دنیا هنوز خبری در دست نیست. نظر شما درباره این تلفن ۵ اینچی چیست؟

خبر های مرتبط:

  1. معرفی تلفن Optimus Vu ال‌جی با نمایشگر ۵ اینچی
  2. عرضه اولین تلفن همراه هوشمند آندروئیدی با دو صفحه نمایشگر
  3. معرفی نت‌بوک۷ اینچی BF Evergreen با قابلیت چرخش نمایشگر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.