معرفی برگزیدگان جشنواره طنز مکتوب/ داستان باز هم از جایزه بی‌نصیب ماند

به گزارش خبرنگار مهر هفتمین جشنواره سراسری طنز مکتوب برگزیدگان خود را عصر یکشنبه ۲۶ شهریور در تالار اندیشه حوزه هنری شناخت.

اسامی برگزیدگان  جشنواره  به شرح زیر است:

داستان کوتاه:

در این بخش رضا احسان پور به عنوان نفر برتر مورد تقدیر قرار گرفت و علیرضا لبش به عنوان نفر دوم و محمد بکرانی و معصومه عیوضی به عنوان نفرات سوم تجلیل شدند.

کاریکلماتور:

در این بخش نفر نخست معرفی نشد و ابوالقاسم صلح‌جو به عنوان نفر دوم و مهدی فرج اللهی به عنوان نفر سوم تجلیل شدند.

در بخش مقاله محمد حکیم آذر نفر اول، ابوالفضل حری نفر دوم و فاطمه تسلیم جهرمی نفر سوم شد.

نثر:

در این بخش فرهاد ناجی به عنوان نفر نخست معرفی و فرزین پورمحبی به عنوان نفر دوم و امین تویسرکانی به عنوان نفر سوم تجلیل شدند.

نمایشنامه:

در این بخش هیئت داوران هیچ اثری را به عنوان رتبه نخست معرفی نکرد، اما علی حسنلو به عنوان نفر دوم و مهرداد صدقی به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

شعر:

در این بخش امید مهدی نژاد به عنوان نفر برگزیده و مهران حسینی و احمدرضا قدیریان به عنوان نفرات دوم و سوم معرفی و تجلیل شدند.

هفتمین جشنواره سراسری طنز مکتوب در دو بخش آزاد و ویژه با موضوع تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزیدگان خود را شناخت که از این میان تنها داستان کوتاه رضا احسان پور با عنوان زیاد و زیادتر که به بخش ویژه ارسال شده بود جزو نفرات برگزیده شناخته شد.

سایر آثار ارائه شده در بخش ویژه جشنواره حوزه‌های داستان کوتاه، نثر، نمایشنامه و شعر را در بر می گرفت که توانستند از سوی هیئت داوران شایسته تقدیر شناخته شوند و به جمع نفرات برگزیده راه پیدا نکردند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.